Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر- دوره معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار نفر- ساعت، آموزش مهارتی به متقاضیان در آموزشگاه‌های آزاد استان استان ارائه شد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به‌نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان، سیدعلیرضا حسینی‌طلب اظهارداشت: در 6 ماهه امسال 14 هزار و 640 نفر- دوره معادل 2 میلیون و 191 هزار و 996 نفر ساعت آموزش توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان 10 هزار و 505 نفر- دوره معادل 1 میلیون و 746 هزار و 559 نفر- ساعت مربوط به خانم‌ها و 4 هزار و 135 نفردوره معادل 445 هزار و 437 نفرساعت مربوط به آقایان بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بیان داشت: از این بین خوشه خدمات با 11 هزار و 384 کارآموز بیشترین و خوشه کشاورزی دارای 607 کارآموز دارای کمترین  تعداد کارآموز بودند.

به گفته وی، بیشترین تعداد کارآموز در رشته فناوری اطلاعات با 3 هزار و 948 کارآموز و کمترین تعداد کارآموز در رشته امور اداری با یک نفر کارآموز است.

وی افزود: همچنین برای ارتقا علمی مربیان 21 هزار و 256  نفر- ساعت آموزش عمومی و تخصصی برگزار شد.

دبیر شورای مهارت استان بیان داشت: در 6 ماهه امسال 30 جلسه هم‌اندیشی و 5 جلسه هیات نظارت استان برگزار و از 496 آموزشگاه آزاد بازرسی شد که برای 19 آموزشگاه گواهینامه رتبه‌بندی صادر شد.

وی درباره اجرای طرح ایران مهارت گفت: 5 هزار و 59 نفر- دوره معادل 128 هزار و 58 نفر- ساعت از برنامه‌های آموزشگاه‌های آزاد به طرح ایران مهارت اختصاص یافت.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم