Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با گلایه از اعضای شورای شهر کرج گفت: متاسفانه هیچگونه مساعدتی برای تجلیل از قهرمانان ورزشی از سوی شورای پنجم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهرکرج که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد لایحه دوفوریتی کمک هزینه اعزام ورزشکاران استان البرز به بازی های آسیایی و پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرغفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشت با اشاره به اینکه البرز استانی ورزشی است، گفت: هزینه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تنها از طریق اجاره ۵۹ مکان ورزش تامین می شود.

وی افزود: در سال ۹۶ عنوان نخست کشوری را در حوزه های مختلف کسب کرده ایم و در سال جاری نیز از جمله ورزش های همگانی این اتفاق تکرار خواهد شد.

غفرانی با بیان اینکه شورای شهر کرج فقط در سال ۹۴  برای مدال آوران و قهرمانان ورزشی اعتبار و بودجه لحاظ کرده بود،   گفت: در دو سال گذشته متاسفانه تا کنون هیچگونه مساعدتی برای تجلیل از قهرمانان ورزشی از سوی شورای شهر کرج نداشته ایم در حالی که در تمام استان های کشور شورای شهرها در این خصوص مساعدت داشته اند.

وی با اشاره به کسب مدال های مختلف از جمله در رشته های تیرو کمان، کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات بین المللی خاطرنشان کرد:این استان سهم پررنگی در مدال های کسب شده کاروان ایران داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: ورزشکاران ما در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۴ حدود ۱۴ نفر بود و که امسال به ۲۳ نفر در بازی های آسیایی جاکارتا رسید.

این مسئول ادامه داد: در این خصوص حدود ۵۷ درصد پیشرفت در خصوص سطح مشارکت حضور در بازی های آسیایی داشته ایم.

وی با یادآوری اینکه  ۴۸ رشته ورزشی فعال در استان البرز داریم،   گفت: طی یکسال گذشته در  ۲۰۰ مسابقه کشوری میزبان رقابت ها بوده ایم.

غفرانی با بیان اینکه  ۴ سال است که البرز در زمینه ورزش همگانی در کشور حائز رتبه نخست میشود  گفت: هر هفته در سطح پارک های کرج برنامه های خاص برای ورزش های همگانی داریم و برخی هئیت های ورزشی ما اکنون در پارک های شهر تمرین می کنند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این جلسه مقرر شد لایحه ارسالی به شهرداری کرج عودت داده شود و از محل ردیف های اعتباری خاص لایحه ای جدید تنظیم و پس از ارسال به صحن شورای شهر کرج در خصوص تجلیل از قهرمانان و مدال ورزشی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز بازی های آسیایی جاکارتا شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران ضمن تبریک ۱۷ شوال، روز فرهنگ پهلوانی که سالروز پیروزی امام علی (ع) در جنگ خندق است، گفت: منطقه ۱۲ به عنوان قلب تهران محسوب می‌شود که ۷ زورخانه در جغرافیای ۱۶۰۰ هکتاری آن وجود دارد و باید از این ظرفیت بهره برد.

وی در ادامه افزود: ترویج ورزش‌هایی مبتنی بر اصول دینی و ملی از جمله پهلوانی و زورخانه‌ای در سطح جامعه و بین جوانان در کاهش میزان ناهنجاری‌ها، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی مؤثر است و باید گسترش یابد.

وحیدرضا انارکی محمدی در جمع پیشکسوتان این ورزش باستانی افزود: این رشته هم به مسائل ورزشی و فنی توجه دارد و نیز مروج منش پهلوانی، جوانمردی و تمام ارزش‌ها و خوبی‌هاست و باید برای ترویج آن بیش از گذشته اقدام مناسب صورت گیرد.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: مرام و منش اخلاقی و انسانی جزو جدایی‌ناپذیر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای است و این رویه مهم از ضروری‌ترین مواردی است که در تمام رشته‌های ورزشی به آن نیاز است و باید نسبت به انتقال آن در جامعه اسلامی اقدام شود و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در زمینه توسعه این ورزش در منطقه ۱۲ رقم بخورد.

در ادامه این آئین رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز ضمن اظهار خوشحالی از کسب توفیق حضور در بین پهلوانان، روز ۱۷ شوال که به روز فرهنگ پهلوانی ثبت شده است را تبریک گفت و افزود: ورزش زورخانه‌ای ضمن پرورش جسم، روح را نیز تربیت می‌کند.

مهر علی باران چشمه ورزش زورخانه‌ای را ورزش مقدسی دانست که با ذکر خدا و اهل بیت آغاز شده و با دستگیری مستمندان، فرهنگ جوانمردی را بین مردم اشاعه می‌دهد.

در پایان مراسم از پیشکسوتان و پهلوانان ورزش باستانی زورخانه با لوح و تندیس تجلیل شد.

کد خبر 6088033

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند