Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:37:39 GMT

قیمت انواع نان در آذربایجان‌غربی افزایش یافت!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۷۵۹

قیمت انواع نان در آذربایجان‌غربی افزایش یافت!

مسئولین ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با افزایش نرخ انواع نان در این استان موافقت کردند تا مردم در این وضعیت نامناسب اقتصادی در خرید نان هم دچار مشکل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، از صبح امروز قیمت انواع نان در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی با افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش نرخ با موافقت ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان استان پس از چند سال اتفاق می‌افتد.

بر همین مبنا، قیمت نان لواش در شهرستان‌های مختلف به قیمت ۱۸۰ تومان در نانوایی های دولتی و ۲۴۰ تومان در نانوایی های آزادپز رسید.

هرچند مسئولین از اعلام نظر در خوص دلایل متقن افزایش نرخ نان در شرایط موجود اقتصادی امتناع می‌کنند، اما همشهریان و خریداران نان از چنین وضعیتی ناراضی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

امید زینالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی برخورد‌های هیجانی، گفت: طبق روال عادی در استان و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: حدود ۴ هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در آذربایجان‌غربی و بیش از هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و مشکلی در تأمین آرد و نان در استان وجود ندارد.

زینالی اضافه کرد: برخی از مناطق شهر با توجه به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول ۷ کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.

زینالی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

وی همچنین اضافه کرد: فروش آرد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • زونکن چیست؟ کاربرد زونکن و بررسی انواع آن
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان غربی
  • حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف موجب پیشرفت امور می‌شود
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم