Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات کشاورزان گندم‌کار، کلزاکار و سیب‌زمینی کار به میزان یکهزار و 750 میلیارد تومان به طور کامل تسویه شد. رشد صادرات استان گلستان

« سید مناف هاشمی»، استاندار گلستان اظهار داشت: صادرات  استان با 62 درصد رشد به 138 میلیون دلار رسیده است.
وی با اشاره به اینکه امسال برای 90 طرح اشتغالزا 449 میلیارد تومان در کارگروه مصوب شده است، افزود: سال 96 منابع بانکی استان 40.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رشد داشته که میانگین کشوری 9.5 درصد بوده است.
استاندار گلستان، برنامه‌محوری دستگاه‌های اجرایی در سال 97 را ضروری دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مدنظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
هاشمی با بیان اینکه باید خشکه‌کاری برنج را در استان فرهنگ‌سازی کنیم، یادآور شد: با طرح جدید کاشت برنج همچنین پنبه و توتون قسمت زیادی از مشکلات کشاورزان استان برطرف خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه وحدت، همدلی و کمک به صنایع داخلی از طرف بانک‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بخصوص بانک‌ها از کارگروه تسهیل حمایت کامل کرده و در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها تسهیل کنند. بانک‌ها حداکثر سه هفته فرصت دارند تا به پرونده‌های ارسالی از دبیرخانه کارگروه به‌صورت کتبی پاسخ دهند،  بانک‌ها باید نسبت به عملکرد خود در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده پاسخگو بوده و هر بانک به‌صورت مجزا و تفکیک شده، گزارشی از تعداد واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی کارگروه، تعداد تسهیلات پرداخت شده و تعداد پرداخت نشده با ذکر دلیل ارائه کنند.
هاشمی با اشاره به اینکه اختیارات بانک‌های استان جهت پرداخت تسهیلات رونق به دو برابر افزایش خواهد یافت، گفت: پیشنهاد این طرح جهت تصویب به کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید ارسال می‌شود./ ایسنا

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد