Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@18:03:52 GMT

دستگیری ۲ نفر در دانمارک به ظن همکاری با داعش

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۷۹۹

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقام‌های دانمارک امروز -چهارشنبه- دو نفر را به ظن خرید هواپیمای بی‌سرنشین برای داعش در سوریه و عراق دستگیر کردند. 

پلیس کپنهاگ و سرویس‌های امنیتی دانمارک امروز این دو نفر را دستگیر کردند. پلیس اعلام کرد که احتمال می‌رود این دو نفر بخشی از یک شبکه باشند. 

پلیس و سرویس امنیتی دانمارک در بیانیه‌ای کوتاه، اعلام کردند که شماری عملیات مشابه در کپنهاگ به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو مظنون فردا در برابر دادگاه قرار می‌گیرند و انتظار می‌رود دادستان‌ها درخواست کنند که این دو نفر تا زمان اتمام دادرسی در زندان بمانند. دادستان‌ها همچنین خواستار برگزاری دادگاه پشت درهای بسته شده‌اند.

جزئیات بیشتری در این‌باره گزارش نشده است.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تروریسم دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی