Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلاورمردان ولایت‌مدار عرصه جنگ و جهاد در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام "ایمانی‌تبار " نماینده ولی‌فیه در سازمان جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز چهارم مهرماه در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر جنوب شرق کشور و یادواره 130 شهد تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان، گفت: خانواده‌های شهداء مایه برکت در جمهوری اسلامی هستند که باید قدردان آن بزرگواران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهداء سنگرساز بی سنگر را 130 نفر برشمرد و عنوان کرد: این شهداء بسیار ارزشمند هستند چرا که این لقب را بنیانگزار انقلاب اسلامی به آنان اعطا کرده است.

نماینده ولی‌فیه در سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفتن در مقابل دشمن و دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور را هنر دانست و عنوان کرد: این عزایزان بودند که مورد رحمت خدا قرار گرفتند، یک الگویی هستند که می‌توانند یک جامعه را به سرمنزل مقصود برسانند، آنان بودند که برای ما نعمت امنیت را به ارمغان آوردند که باید به آنان سلام و درود فرستاد.

ایمانی‌تبار با بیان این مطلب که شهداء الگوی جامعه هستند، اظهار کرد: کسانی که در راه خدا جهاد کردند و همین طور کسانی که در مقابل مشکلات ایستادند و این میدان را ترک نکردند، از کمبودها ننالیدند و ایستادند مورد رحمت و درود خدا هستند که باید الگو بوده و جامعه را هدایت کنند، جامعه‌ای موفق می‌شود که از این الگو استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، ناامید کردن دشمن را بزرگترین ارمغان شهداء دانست و تاکید کرد: شهداء البته دل دوستان را شاد و امیدوار کردند که باید این خصوصیت را در خود تقویت کنیم که امروز برخی با رفتار و عمل خود دشمن را شاد می‌کنند که بر خلاف دیدگاه و آرمان‌های شهداء است.

وی با بیان اینکه آرمان‌های شهداء این است که جامعه ما بر مبنای توحید و قرآن بماند، تصریح کرد: شهداء فرصت را از دشمن می‌گرفتند و در پی ضربه به دشمن بودند که امروز متاسفانه این روحیه در میان ما کم‌رنگ شده است.

به گزارش ایسنا، یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلاورمردان ولایت‌مدار عرصه جنگ و جهاد در کرمان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک شهدای گمنام دوران دفاع مقدس زینت‌بخش این مراسم بود ضمن آنکه این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، پخش کلیپ، تجلیل از خانواده شهدا و مداحی همراه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد