Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:39:02 GMT

طرح ملی ازدواج آسان در استان سمنان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۰۱۷

طرح ملی ازدواج آسان در استان سمنان اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ازدواج آسان در استان سمنان گفت: در این راستا با حمایت کمیته امداد استان سمنان ۱۳۰ زوج جوان مددجوی تحت حمایت این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جواد رضوی ظهر امروز در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود اظهار داشت: کمیته امداد استان سمنان در نیمه نخست امسال بالغ بر 2 هزار و 950 میلیون ریال تحت عنوان کمک هزینه جهیزیه به زواج‌های جوان هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل زوج‌های جوان در تهیه جهیزیه خاطرنشان کرد: این نهاد حمایتی همه توان خود را به‌کار می‌گیرد که زمینه را برای آغاز زندگی این زوج‌ها فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ارائه 64 فقره کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان مددجوی استان در 6 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: همچنین 41 فقره هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های زیر ‌پوشش با عنوان کمک هزینه اعطا کرده است.

رضوی همچنین از اعطای 24 فقره کمک‌هزینه ازدواج مجدد به مددجویان استان سمنان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: عمده این افراد زنان مطلقه بودند که موفق به ازدواج مجدد شدند.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول امسال بالغ بر 600 میلیون ریال کمک‌هزینه ازدواج ذیل عنوان ازدواج مجدد به واجدین شرایط اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه به هر کدام از نوعروسان 50 میلیون ریال کمک هزینه پرداخت شده افزود: سقف پرداختی هدیه ازدواج پسران خانواده‌های تحت‌ پوشش استان نیز 30 میلیون ریال بوده است.

رضوی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در زمینه فرهنگی و آموزشی نیز اقدامات بسیار خوبی در سال جاری داشته است افزود: در همین راستا امسال بالغ بر 600 نفر ساعت مشاوره به زوج‌های جوان تحت‌پوشش ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین