Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استقرار ماموران یگان ویژه در ایستگاه‌های متروی نقاط مرکزی شهر تهران اظهار داشت: بعضی اوقات اخباری می‌رسد و برای پیشگیری از تهدیدات، حضور فیزیکی لازم است تا اگر دشمن قصدی داشته باشد، بتوانیم حالت بازدارندگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به حوادث مختلف از جمله حادثه تروریستی اهواز اشاره و تصریح کرد: فرمانده تهران تشخیص دادند تا یگان‌های ویژه ناجا در برخی نقاط مستقر شوند تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد ناجا با تاکید بر این مطلب که تهدید همیشه به طور کل وجود دارد، اعلام کرد: باید ما با مراقبت‌، بازدارندگی و همچنین حفظ هوشیاری، آمادگی کامل را داشته باشیم تا از تهدیدات جلوگیری کنیم.

سردار کرمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که ماموران یگان ویژه تا چه زمانی به صورت محسوس در نقاط مرکزی پایتخت حضور دارند گفت:‌ احتمالاً تا روز جمعه این آمادگی و حضور حفظ خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به پرسش بعدی فارس در مورد استقرار ماموران یگان ویژه در نقاط مرزی کشور اعلام کرد: ماموریت اصلی یگان ویژه حضور در داخل کشور است و در خصوص مرزها فعلاً ماموریتی واگذار نشده است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا هر زمان که فرماندهان تشخیص بدهند واحدهای یگان ویژه در هر نقطه که امنیت در معرض تهدید قرار بگیرد، وارد عمل شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان