Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌امام‌جمعه قم گفت: شب گذشته رئیس جمهور ما در برابر رئیس جمهور ابله آمریکا با قدرت صحبت کرد و عزت و اقتدار نظام اسلامی را در آن مرکز بین‌المللی به سمع و نظر جهانیان رساند.

‌به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین اذن آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌السلام که در سالن محراب برگزار شد، اظهار کرد: وقتی که در جامعه اسلامی ترورها و کشتارها انجام می‌شود، حمایت مردم از نظام، معنویات، مسئولان نظام و رهبر انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و این جنایات دشمن نه فقط موجب محقق نشدن اهداف او نمی‌شود بلکه انجسام بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت و این برداشت‌های غلط تروریست‌ها و اربابان آن‌ها که هم به نتیجه نمی‌رسند هم مردم ما را عصبانی‌تر می‌کنند، قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است، گفت: شب گذشته رئیس جمهور ما در برابر رئیس جمهور ابله آمریکا با قدرت صحبت کرد و عزت و اقتدار نظام اسلامی را در آن مرکز بین‌المللی به سمع و نظر جهانیان رساند.

آیت‌الله سعیدی در مورد احداث شبستان امام علی علیه‌السلام خاطرنشان کرد: مکان‌هایی که در اطراف ضریح مطهر احداث می‌شوند نزد مردم از یک قداست ویژه برخودار هستند، در طول سال ایام و مناسبت‌هایی داریم که اجتماعات گسترده‌ای در حرم مطهر شکل می‌گیرد و به علت کمبود فضا، جمعیت در اطراف حرم مستقر می‌شود و گاهی سرما، گرما و گرد و غبار برای آن‌ها مشکل‌ساز می شود اما ایجاد مکان‌هایی همانند شبستان‌ها و سرداب‌ها می‌تواند این مشکل را رفع کند، ضمن اینکه این مکان‌ها می‌تواند برای فعالیت‌های فرهنگی و حضور خانواده‌ها در حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: از مکان‌های اطراف حرم مطهر می‌توان پنجره‌هایی را به سمت ضریح مطهر باز کرد که این اقدام ارزش و قداست این مکان‌ها را بالا می‌برد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران شبستان امام علی علیه‌السلام گفت: در آستان مقدس افرادی هستند که در امور خیر از بهترین و پاکیزه‌ترین اموال خود هزینه می‌کنند تا این هزینه برای آن‌ها باقیات الصالحات باشد.

امام‌جمعه قم یادآور شد: از زمانی که نظام جمهوری اسلامی در ایران مستقر شد ساخت و سازهای بسیاری در آستان‌ها مقدس و بقاع متبرکه رقم خورده که این دستاوردها از برکات نظام اسلامی و خون شهیدان است و ما نیز میراث‌دار چنین میراث بزرگی هستیم که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است