Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، بیل کازبی، کمدین معروف آمریکایی در سال جاری به اتهام «تعرض جنسی» در سال 2004 به یک خانم محکوم به چندین سال زندان محکوم شد.

 

استیون اونیل، قاضی دادگاه پنسیلوانیا کازبی ۸۱ ساله را «شکارچی جنسی خشن» نامید و اعلام کرد که وی به ۳ تا ۱۰ سال زندان محکوم شده است. با وجود تقاضای وکلای بیل کازبی برای پذیرفتن وثیقه تا زمان فرجام‌خواهی، قاضی دادگاه دستور داد وی را فورا با دستبند به زندان منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه آوریل سال جاری بیل کازبی به اتهام خوراندن دارو و «تعرض جنسی» به آندرئا کونستاند در سال ۲۰۰۴ محکوم شد. خانم کونستاد بعدها اعلام کرد که این اتفاق، زندگی وی را ویران کرده است به شکلی که پس از‌ آن مدت‌ها دچار بی‌خوابی، فشار روانی شدید و عدم اعتماد به خود و دیگران شده است. وی گفت: «بیل‌ کازبی روح جوان، سالم و زیبای مرا گرفت و آن را خرد کرد.»

 

 

بیل کازبی در دهه هشتاد میلادی با یک نمایش کمدی تلویزیونی در آمریکا به شهرت رسید و مدت‌ها لقب «پدر آمریکا» را یدک می‌کشید.

 

شماری از زنانی که اتهام‌های مشابهی را به بیل کازبی وارد کرده بودند در خروجی دادگاه به استقبال خانم کونستاد آمدند. بیش از ۵۰ زن بیل کازبی را به آزار جنسی در سالهای گذشته متهم کرده‌اند.

 

 

بیل کازبی پیش از آنکه بتواند تقاضای آزادی مشروط کند باید سه سال را در زندان پنسیلوانیا بگذارند گرچه ممکن است در نهایت ۱۰ سال در زندان بماند.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جنسی تعرض اتهام آمریکا هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی