Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف "الفتح" امروز (چهارشنبه) در جریان دیدار با نامزد حزب دموکرات کردستان عراق به بررسی تشکیل دولت آتی عراق پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، هادی العامری، رئیس ائتلاف "الفتح" از فؤاد حسین، نامزد حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی استقبال کرد و در جریان این دیدار دو طرف به بررسی تحولات سیاسی از جمله تسریع در تشکیل دولت ملی عراق که در خدمت خواسته‌های ملت این کشور باشد، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی در ۲۳ سپتامبر  سال جاری میلادی از کاندیداتوری فؤاد حسین برای پست رئیس جمهوری عراق خبر داد.

فؤاد حسین که رئیس دفتر ریاست اقلیم کردستان عراق است روز سه‌شنبه وارد بغداد شد.

در این راستا عامر الفایز، نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز اعلام کرد، توافقات سیاسی بین فراکسیون‌های پارلمانی سرنوشت ریاست‌جمهوری را مشخص می‌کنند.

الفایز گفت: مذاکرات جدی در حال حاضر بین فراکسیون‌های سیاسی برای بازنگری در سازوکار انتخاب نامزد برای ریاست‌جمهوری در جریان است و شانس فواد حسین همچنان وجود دارد.

همچنین محور ملی وابسته به اهل سنت نیز موضع خود را در قبال نامزدهای ریاست‌جمهوری اعلام کرده و از فواد حسین حمایت می‌کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی 56 هزار واحد روستایی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دیدار با استاندار گفت در یک سال گذشته جهش بسیار ویژه‌ای در زمینه اجرای طرح هادی در استان انجام گرفته است.

استاندار کردستان گفت: دولت نگاه ویژه ایی به کردستان دارد که این توجه در بخشهای مختلف از جمله آبادانی روستاها و محرومیت زدایی خود را نشان داده است.
زارعی کوشا همچنین با بیان اینکه کردستان در نیمه دوم سال گذشته بیشترین کاهش نرخ بیکاری را داشته گفت: همچنین در این مدت در زمینه نرخ تورم ماهیانه ازمیانگین کشوری پایینتر بوده است.
حبیبی معاون امور عمرانی استاندار کردستان نیز با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به بافت روستایی و خدمات و امکانات و دسترسی آسان روستاییان گفت: با ایجاد زیرساختهای لازم در بخش روستایی، در 200روستای استان خوشبختانه پدیده مهاجرت معکوس داشته ایم.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان نیزبا اشاره به اجرای طرح منظومه‌های روستایی درراستای اشتغال روستایی گفت: بخش خاوومیرآباد مریوان به عنوان یکی ازمناطق پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شد که ایجاد 165 شغل در بخش روستایی از نتایج اجرای آن است.
رسولی با اشاره به پیش بینی امسال برای اجرای طرح هادی در 330روستا گفت: اجرای مطالعات طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان انجام می شود.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • مقاوم سازی 56 هزار واحد روستایی در کردستان
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!