Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه ریزی این صندوق برای احداث مسکن ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی خبر داد و گفت: بنا داریم در یک طرح مشترک با وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها این طرح را انجام دهیم. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمشید تقی زاده در حاشیه برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری که عصر امروز در تالار ساختمان تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 95 درصد بازنشستگان صندوق بازنشستگی زیر دو میلیون  و30 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی رونمایی از پرداخت وام 5 میلیون تومانی به 400 هزار بازنشسته آغاز خواهد شد، گفت: خوشبختانه تلاش شد تا براساس وعده‌ای که در گذشته دادیم بتوانیم به آن عمل کنیم. ثبت نام از بازنشستگان متقاضی در شهریورماه به پایان رسید و طبق برنامه ریزی پرداخت وام به بازنشستگان از روز شنبه 7 مهر آغاز خواهد شد.

تقی زاده گفت: در مرحله نخست و با توجه به اینکه 250 هزار نفر در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام کرده اند وام 5 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد دریافت می‌کنند و تلاش می شود مابقی متقاضیان نیز در ماه های آتی شرایط دریافت وام را داشته باشند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای دریافت وام ضروری خود به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه کنند گفت: در سه ماهه اخر سال نیز تلاش می‌کنیم مابقی موارد ثبت نام ها انجام شود تا سقف 400 هزار بازنشسته کامل شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی آیا صندوق بازنشستگی کشوری برنامه‌ای برای بازنشستگان دارد یا خیر، افزود: با توجه به این شرایط صندوق برنامه‌ریزی را برای مسکن بازنشستگان در نظر گرفته است و برهمین اساس طرحی را پیش بینی کرده است که امیدواریم این طرح با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنی شهرداری‌های سراسر کشور بتوانیم اقداماتی را در بحث احداث مسکن بازنشستگان صندوق بازنشستگی داشته باشیم.

تقی زاده با اشاره به تسهیلات درنظرگرفته شده برای مسکن بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: مسکن بازنشستگی فصل جدیدی برای بازنشستگان است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بسته حمایتی و درمانی بازنشستگان در عقد قرارداد جدید با بیمه تکمیلی افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: در این دوره بنا داریم حمایت بیشتری را در حوزه درمانی از بیماران صعب العلاج داشته باشیم.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار اشکذر به تشریح مهمترین اقدامات انجام شده توسط این شهرداری در پروژه سایت ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در شش ماهه گذشته پرداخت.

 

دهقان منشادی با بیان اینکه عملیات خاک برداری پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، گفت: خاک برداری و آماده سازی پروژه در قالب دو فاز تعریف شده که در فاز اول تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاک برداری شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر خاک ریزی، بستر سازی و مخلوط ریزی فاز یک در حال انجام است اظهار داشت: ۸ هزار متر مکعب خاک ریزی، ۸۰ هزار متر مربع بستر سازی و ۱۵ هزار متر مکعب مخلوط ریزی پروژه انجام شده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی در حال دنبال شدن است.

 

شهردار اشکذر ادامه داد: با توجه به طراحی اولیه صورت گرفته از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر تعداد ۱۷۵۶ قطعه زمین در نظر گرفته شده که با آماده سازی فاز اول پروژه ۸۶۲ قطعه زمین جهت تحویل به متقاضیان واجدشرایط آماده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم