Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از هفتم مهرماه پرداخت خواهد شد و بازنشستگان این صندوق می‌توانند با مراجعه به بانک عامل(صادرات) نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروانی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری از طرح پرداخت وام ضروری به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس در مرحله اول 250 هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که در شهریورماه اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ضروری کردند می‌توانند از روز شنبه هفتم مهرماه به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه و نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند.

به گفته جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری 400 هزار نفر از بازنشستگان این صندوق از وام ضروری استفاده خواهند کرد که درمحله نخست اسامی 250 هزار نفر آنها در اختیار بانک صادرات قرار گرفته است و در سه ماهه پایانی سال 97 نیز مابقی 400 هزار نفر (150 هزار نفر دیگر از بازنشستگان) وام خود را دریافت خواهند کرد.

برهمین اساس وام ضروری درنظر گرفته شده برای بازنشستگان مبلغ5 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد خواهد بود.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی  از اعمال  افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد. 

وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟