Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مجری طرح شرکت ملی گاز ایران گفت: براساس پیش بینی اسکله سیراف با اعتبار 220 میلیارد ریال در مدت کمتر از 2 سال ساخته می شود.

سید محمد مهدی تنکابنی افزود: ساختمان های پایانه صادرات میعانات گازی سیراف که ساخت آنها پیش از این در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و در 2 طبقه آغاز شده بود، شامل بخش های اداری، رستوران، کلینیک، ورزشی و 35 واحد مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای ایجاد ساختمان های اداری پایانه صادرات میعانات گازی سیراف 130میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر شده بود درحالی که تاکنون افزون بر 180 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

گازرسانی به 20 هزار روستا

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم آغاز ساخت اسکله صادرات میعانات گازی در بندر سیراف، گفت: درپنج سال گذشته 20 هزار روستا در کشور از شبکه گازسانی برخوردار شده اند.

حمیدرضا عراقی افزود: همه باید به سمت توانمندی ملی حرکت کنند زیرا باعث شکوفایی کشور در همه زمینه ها به ویژه حوزه اقتصادی در شرایط دشوار کنونی شود.

وی بیان کرد: هم اکنون 80 درصد منابع دولت و 30 تا 35 درصد یارانه ها از طریق شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران هم تصریح کرد: اجرای طرح نوسازی و توسعه اسکله پایانه صادراتی سیراف، تنگنای صادرات میعانات گازی از این اسکله را برطرف می‌کند و میعانات گازی پالایشگاه فجر جم با اطمینان بیشتری صادر می‌شود.

حسن منتظر تربتی افزود: توسعه اسكله خدماتي بندر سيراف نيز در دستور كار قرار گرفته و شركت گاز اسكله موجود را توسعه می‌دهد و اسكله سنگي جديدی را نیز احداث خواهد کرد.

وی بیان کرد: اسکله‌ سیراف شرایط خوبی را برای ماهی‌گیران، پهلو گرفتن کشتی‌ها و نیز تسهیل تجارت برای این مردم منطقه ایجاد می‌کند.

توجه وزارت نفت به مسوولیت‌های اجتماعی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر نیز گفت: بیشتر شهرها و روستاهای این استان و کشور از شبکه گاز برخوردار است.

سعید زرین فر با تشکر از رویکرد مجموعه وزارت نفت در توجه به مسوولیت های اجتماعی مناطق همجوار با صنعت، آغاز ساخت اسکله سیراف را گامی در این زمینه عنوان کرد و افزود: مساله گمرک و اداره بندر سیراف نیز دردست پیگیری است.

فتح الله نوروزی فرماندار کنگان هم گفت: با ساخت اسکله سیراف یکی از مطالبات مردم بندر تاریخی سیراف محقق می‌شود و تجارت در این بندرسامان خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اسکله صادرات میعانات گازی سیراف کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت