Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@02:47:31 GMT

حادثه تروریستی اهواز سوژه «۳۶۰ درجه» شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۵۸۶

حادثه تروریستی اهواز سوژه «۳۶۰ درجه» شد

هفتمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ماجرای حمله تروریستی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز و شهادت مردم و سربازان بی‌گناه می‌پردازد.

خبرگزاری فارس: صدای تیراندازی‌های ناگهانی و پشت سر هم در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز خیلی زود رسانه‌های ایران و جهان را پر کرد. تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی، جایگاه مردم عادی و یگان‌های رژه رونده را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی‌شدن تعدادی از سربازان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهک الاحوازیه اولین گروهی بود که مسئولیت اقدام تروریستی اهواز را بر عهده گرفت و بعد از آن داعش هم به جمع مسئولان حمله اضافه شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با نیرنگ دشمنان، گروهک‌های زیادی علم تجزیه‌طلبی را در کشور بلند کردند. در این میان، گروهی از عوامل وهابی با نام جبهه خلق عرب با بمب گذاری، ترور و اقدامات تروریستی در منطقه خرمشهر به کشتار مردم اقدام کردند. گروه الاحوازیه با تمسک به قوم گرایی عربی اعتقاد دارند که از سال ۱۹۲۵ میلادی، فارس‌ها منطقه الاحواز را اشغال کرده و اکنون باید فارس‌ها به اشغال اهواز پایان دهند.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه»، ضمن مروری بر اتفاقات تروریستی شهر اهواز به معرفی گروه الاحوازیه و تاریخچه آن می‌پردازد و نظر کارشناسان این حوزه را در مورد این اتفاق منعکس می‌کند.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت ۲۱:۳۰ جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز برنامه 360 درجه رژه نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس

ستاره باتجربه بایرن مونیخ باعث خلق یک سوژه جالب بعد از جدال با رئال مادرید شد.

طرفداری | توماس مولر تحت هیچ شرایطی دست از شوخ‌طبعی برنمی‌دارد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

یکی از سوژه‌های جالب بعد از تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید، در مصاحبه توماس مولر به وجود آمد. هنگام صحبت‌های مولر، اورلین شوامنی ناخواسته از جلوی دوربین رد شد و در مصاحبه اسطوره باواریایی‌ها وقفه ایجاد کرد. توماس مولر نیز که همواره عضو شوخ‌طبع بایرن مونیخ بوده، از این اتفاق بی‌تفاوت نگذشت و با ستاره فرانسوی رئال مادرید شوخی کرد:

اون داره گوش می‌ده. شوامنی می‌خواد تاکتیک‌های ما رو برای بازی برگشت بفهمه!

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم