Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان خرید اقلام ضروری همانند سمعک، ویلچر، داروهای ضروری به ویژه داروی بیماران اعصاب و روان و پوشک برای بهزیستی را ضروری دانست.

فریدالدین حجت‌الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این وسایل، جزء وسایلی هستند که باید در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرند تا سازمان‌های مربوطه با ارز دولتی این اقلام را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش قیمت ویلچر برای مددجویان، خاطرنشان کرد: با توجه به وارداتی بودن قطعات ویلچر، قیمت این وسیله تا قبل از گرانی‌ها ۷۵ هزار تومان بوده که با شرایط اقتصادی موجود به یک میلیون تومان افزایش پیداکرده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه امسال فردی پشت نوبت برای کاشت حلزون نداریم، تشریح کرد: سال‌گذشته ۴۰ مورد عمل کاشت حلزون و ۳۰ مورد عمل تعمیرات و امسال ۱۷ مورد عمل کاشت حلزون داشتیم.

وی در رابطه با کسانی‌که برای کاشت حلزون در اولویت هستند اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای شناسایی سریع و بهبود کودکان زیر ۶ سال است تا هنگام ورود به مدرسه مشکلی نداشته‌باشند.

وی در تشریح کاشت حلزون و بهبود کودکان زیر ۶ سال گفت: ۹۵ درصد عمل‌های کاشت حلزون و کمک سازمان به کودکان زیر ۶ سال است به طوری که پس از عمل برای کودکان زیر ۳ سال، این افراد تا سن ۶ سالگی به مراکز گفتاری معرفی می‌شوند تا بتوانند بدون هیچ‌گونه معلولیت و مشکلی در مدارس عادی شروع به تحصیل کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان با اشاره به هزینه کاشت حلزون گفت: ۶ میلیون تومان هزینه کاشت حلزون است و سازمان بهزیستی با توجه به شرایط مالی خانواده موظف به پرداخت ۳ تا ۶ میلیون هزینه کاشت حلزون است.

وی با بیان اینکه تا کنون این عمل افزایش قیمتی نداشته است، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، امکان افزایش هزینه کاشت حلزون وجود دارد.

حجت‌الاسلامی در ادامه عنوان کرد: قیمت خریداری سمعک در زمان قبل از ایجاد شرایط کنونی اقتصادی ۱.۵ میلیون تومان بوده که با توجه به شرایط کنونی این مبلغ به ۸ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سازمان بهزیستی کاشت حلزون منطقه همدان ويلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ تقی توئی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی، از نگهداری سیگار قاچاق و سایر اقلام ممنوعه در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران با مراجعه به محل مورد نظر و بعد از هماهنگی‌های بعمل آمده اقدام به بازرسی از این مکان کردند، افزود: در بازرسی از این مکان ۱۰۵ عدد تنباکو، ۱۱ هزار و ۸۴۳ نخ سیگار قاچاق و مقدار قابل توجهی انواع اقلام ممنوعه کشف شد. 
وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و خودروی وی نیز راهی پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • فروش ویژه 3 نهال گردو چندلر، فرنور و پکان 12 تنی با مجوز جهاد کشاورزی از کرج