Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب شد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، فرزاد فتاحی که پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و سمنان فعالیت داشته، به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این کوروش صبوریان در اسفند ماه سال 92 به این سمت منصوب شده بود.

مراسم تودیع و معارفه مدیران ورزش استان خراسان رضوی روز پنجشنبه 5 مهر  ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس گفت: سال گذشته عملکرد خوبی در ورزش قهرمانی داشتیم و برای المپیک و پارالمپیک پاریس نیز تاکنون هشت ورزشکار مازندرانی توانستند سهمیه حضور در این رویداد مهم را کسب کنند.

وی با تاکید براینکه حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه تر می‌کند بیان داشت؛ خوشبختانه همه مسئولان در سطح استان و شهرستان پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها هستند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی افزود؛ با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد؛ برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیأت‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند بیان داشت؛ با پای کار بودن هیأت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

کد خبر 6063730

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای