Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰۰۰ تاکسی سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها کرمانشاه نظرات

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از این تعداد تاکسی که برای سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند برای 2200 تاکسی مجوز صادر شده و صدور مجوز برای بقیه تاکسی‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه  با بیان اینکه 2400 تاکسی مربوط به ثبت نام آقایان و 600 تاکسی مربوط به ثبت نام بانوان است، گفت: سرویس‌هایی که در سامانه سپند ثبت‌نام آنها انجام شده است شامل خودروهای شخصی، تاکسی، تاکسی ون با ظرفیت 9 تا 12 نفر و آژانس است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ظرفیت خودرو برای سرنشینان روی برچسب‌های سرویس مدارس نصب شده است و هیچ سرویسی حق ندارد بیش از ظرفیت مجاز، سرنشین داشته باشد و هر صندلی فقط باید برای یک دانش‌آموز باشد و والدین با انتخاب سرویس مدارس فرزندان خود از میان خودروهای مورد تأیید و دارای برچسب سازمان تاکسیرانی شهرداری، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه نقش خانواده و مدارس در نظارت و تأمین امنیت روانی و جسمی دانش‌آموزان در سرویس مدارس مهمتر از قانون است، گفت: خانواده‌ها برای امنیت فرزندانشان باید مراقبت بیشتری داشته باشند و تا جایی که امکان دارد برای فرزندان خود سرویس خصوصی نگیرند تا ضامن امنیت فرزندان آنها شوند.

سلیمانی با بیان اینکه خودروها از ظرفیت داخل کارت خودرو مجاز هستند که دانش‌آموز سوار کنند و برچسب نشانه دارای مجوز بودن خودرو برای سرویس مدارس است، افزود: همزمان با بازگشایی مدارس هفت گروه بازرسی کار نظارت بر سرویس مدارس را انجام خواهند داد و در صورت مشاهده تخلف والدین می‌توانند با شماره ثابت 38257910 تماس بگیرند.

وی در مورد نرخ سرویس مدارس گفت: پیشنهادات در این زمینه به شورای شهر ارسال شده و تا اواخر هفته آینده نرخ سرویس مدارس بر اساس سه مسافت یک تا پنج کیلومتر، پنج تا هشت کیلومتر و هشت تا 15 کیلومتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه

مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، گفت : مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

 نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • (تصویر) بانوی قاجاری که واردکننده تاکسی به تهران بود
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه