Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:44:42 GMT

برخورد عجیب مورینیو و پوگبا در تمرین امروز منچستر!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۷۶۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

   

کد خبر 4413515.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پل پوگبا خوزه مورینیو منچستریونایتد ماه محرم مراسم عزاداری مداحی اهواز تیم فوتبال پرسپولیس دربی رژه نیروهای مسلح تیم فوتبال استقلال تهران تروریسم ماه محرم و صفر ایالات متحده آمریکا سازمان ملل متحد خلاقیت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم

مورینیو از رد پیشنهاد پرتغال پشیمان است اما اطمینان دارد که سرانجام یک روز هدایت تیم ملی کشورش را در دست خواهد گرفت.

ژوزه مورینیو حدود ۴ ماه پیش، شغل خود در پایتخت ایتالیا را از دست داد و از هدایت آاس رم برکنار شد. مورینیو تایید کرد رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال برای ماندن در رم، اشتباه بزرگ او بوده است.

مورینیو در مصاحبه با کانال یوتوب EA Sport گفت:

دو فینال اروپایی با رم، سخت ترین فینال ها برای رسیدن بود. شاید لیگ اروپا با منچستریونایتد هم خیلی سخت بود. چون رم و یونایتد دو تیمی بودند که وقتی من آمدم در شرایط بسیار سختی قرار داشتند.

برخی از مربیان شاید باهوش‌تر باشند بنابراین شغلی مناسب با شرایط ایده‌آل را برای رسیدن به موفقیت انتخاب می‌کنند. من باید همیشه کار کنم، احساس کنم که دارم کاری انجام می دهم و به کسی کمک می کنم.

من چالش ها را دوست دارم، حتی اگر گاهی اوقات آنها ناعادلانه باشند؛ نمی توان از من انتظار داشت که جام ها را فتح کنم، آن هم وقتی که تیم من قوی ترین تیم در رقابت ها نیست.

مربی کدام تیم ملی خواهم شد؟ طبیعی است، پرتغال. من این شانس را داشتم که دو بار سرمربی پرتغال شوم، اما این پیشنهادها در زمان مناسب نیامد.

وقتی آخرین پیشنهاد را نپذیرفتم، احساساتی شدم.  تصمیم گرفتم در رم بمانم و فکر می کنم اشتباه کردم. اکنون پرتغال یک تیم فوق العاده دارد، یکی از بهترین ها. می توانستم اکنون با این ترکیب فوق العاده برای یورو ۲۰۲۴ آماده شوم.

همه این موارد را می‌دانستم، اما چون ارتباط خوبی با رم و هواداران داشتم، بنابراین پیشنهاد را رد کردم.  فکر می کنم فرصت سومی نیز پیش خواهد آمد و من این بار از آن استفاده خواهم کرد. به امید اینکه نسلی که هدایت خواهم کرد به اندازه این نسل قوی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!