Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:56:02 GMT

برانکو دربی را فدای آسیا می کند؟!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۸۱۴

برانکو دربی را فدای آسیا می کند؟!

رکنا: برانکو ایوانکوویچ می داند که در آستانه افتخاری تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، این مسئله در شرایطی برای او رقم می خورد که پرسپولیس به لحاظ قوای تیمی در شرایط خیلی مطلوبی قرار ندارد و قطعا باید از میان دربی 88 و نیمه نهایی رقابت های باشگاهی آسیا یکی را انتخاب کند.

پرسپولیس تهران در روزهای پر امید خود در آستانه دربی هشتاد و هشتم بر سر دوراهی بزرگی قرار دارد، برانکو ایوانکوویچ پیش تر نشان داده که رقم زدن اتفاقات معجزه انگیز در تخصص اوست، تخصصی که توانست در استادیوم آزادی Freedom به یاری پرسپولیسی ها بیاید و کامبکی رویایی را رقم بزند تا الدحیل را از پیش رو بردارند و برای دومین سال پیاپی راهی نیمه نهایی این رقابت ها شوند!سرخ ها با برانکو ایوانکوویچ فرصت افتخاری دیرینه را در آسیا دارند که به نظر می رسد در اولویت مدیریت باشگاه هم است، چرا که صحبت های پروفسور پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی خیلی بوی اقتدار لازم را نمی داد، در فاصله 5 روز پرسپولیس باید در دو میدان جنگ بزرگ خود را مهیای نبرد کند، برانکو در این دوراهی بزرگ کدام را انتخاب می کند؟! هواداران کدام را می خواهند؟از دست دادن دربی پایتخت برای سکو های پرسپولیس بسیار سنگین و سخت است! هواداران بی شک در این وهله شکست رقیب سنتی خود را می خواهند، نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم نمی تواند به طور کامل موفقیت را تضمین کند، هرچند که عدم موفقیتشان نیز تضمین شده هم نیست! اما در دربی همه چیز در دست پرسپولیست، ولی در برابر السد اوضاع کاملا متفاوت است، السد قدرتمند و ستاره هایی که عبور از آنها کار هر قدرتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برانکو ترجیح دهد در آسیا رزومه خود را قوی تر کند تا باشگاه نیز ویترین افتخاراتش را افزایش دهد، اما باید توجه داشت که این مسئله موجب آن خواهد شد که سکو ها مقابل مسئولین باشگاه قرار بگیرند؛ باید این واقعیت را هم پذیرفت که پرسپولیس یا باید دربی را از آن خود کند یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا! موفقیت در هردوی آنها امری غیر ممکن است! تصمیم برانکو و مدیران باشگاه می تواند کار را سخت تر از هرزمان دیگری کند.. چرا که پرسپولیس بواسطه حمایت هوادارانش در روزهای سخت توانسته جان سالم به در ببرد و این ماجرا شاید موجب دو دستگی در باشگاه پرسپولیس شود! پرسپولیس پیروز و خسته در دربی، یا پرسپولیس متوقف شده اما آماده برای تقابل با السد؟

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلاق زدن فرزند اسماعیل در ملا عام /در نیشابور صورت گرفت

صدور حکم محکومیت مهرداد میناوند

دستگیری طلافروش تهرانی با 245 میلیارد تومان ثروت بادآورده + عکس

لحظه تماس مرموز با موبایل جسد عامل حمله تروریستی اهواز + فیلم

راز زیبایی بانوی اول آمریکا لو رفت!

ازدواج دختران زیر 13 سال ایرانی ممنوع شد! + جزییات

نوزاد مُرده در غسالخانه ارومیه زنده شد!

تجاوز به دختر تهرانی در خانه مشاور تحصیلی + عکس

7 دلیل که ثابت می کند حمله تروریستی اهواز کار داعش بوده است +فیلم و عکس

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

10 فیلم دیده نشده و جدید از حادثه تروریستی اهواز

بهناز بعد از طلاق در پارتی ها نقش پررنگی داشت!

مرگ وحشتناک عروس روستا پیش از رسیدن به مراسم / تراکتور چپ کرد؟ + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پرسپولیس آزادی Freedom موفقیت پرسپولیس رقابت لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی آسیا عکس اهواز فیلم دختر شهید زن زندگی سرقت قتل حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود