Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سلسله با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان سلسله فاقد متولی است گفت: تونل اسپژ که الشتر را به بروجرد وصل می‌کند یکی از مطالبات جدی مردم است که برای آن اعتباری در نظر گرفته‌شده اما تاکنون تخصیص نیافته است. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سلسله، شریف خسروی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله اظهار داشت: شهرستان سلسله در حوزه گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت‌های فراوانی است اما هنوز آن‌طور که باید از این قابلیت‌ها استفاده‌نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه متأسفانه تاکنون مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان را ندیده‌ایم و اداره آن در شهرستان سلسله فاقد متولی است؛ تونل اسپژ که الشتر را به بروجرد وصل می‌کند یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان سلسله است که برای آن اعتباری در نظر گرفته‌شده اما تاکنون تخصیص نداشته است.

فرماندار سلسله عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان متأسفانه بخش عمده‌ای از فاز دوم شهرک صنعتی الشتر را بدون هماهنگی با شهرستان برای احداث پنل‌های خورشیدی واگذار کرده است.

وی بابیان اینکه علی‌رغم قابل‌توجه بودن منابع آبی شهرستان سلسله اما مطالعات پایه‌ای برای آب شرب شهرستان صورت نگرفته است تصریح کرد: باوجوداینکه در پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی رتبه نخست استان راداریم اما در پرداخت تسهیلات و اخذ قرارداد متقاضی محور هستند و بر اساس رسته عمل نمی‌شود.

خسروی خاطرنشان کرد: باوجوداینکه شهرستان سلسله دارای قابلیت‌های فراوان گردشگری است و در فصول گردشگری جمعیت بسیاری به این شهرستان سفر می‌کنند اما تنها بیمارستان شهرستان یک پزشک عمومی و داروخانه‌ای ناقص دارد.

وی با اشاره به ظرفیت منطقه قلایی گفت: این منطقه به دلیل اینکه تنها رویشگاه گونه منحصربه‌فرد بلوط مازو در استان است قابلیت جنگل‌کاری اقتصادی را دارد و به‌منظور پیشگیری از قطع درختان بلوط توسط جنگل نشینان منطقه ضروری است که گازرسانی به روستاهای منطقه قلایی صورت گیرد.

فرماندار سلسله با اشاره به 18 ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر اظهار داشت: ضعف‌های درآمدی شهرداری کفاف پرداخت حقوق کارگران شهرداری را نمی‌دهد؛ بسیاری از مصوبات استاندار قبلی اجرایی نشده است و دستگاه‌هایی اجرایی ملزم به انجام این مصوبات هستند.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان در یک محله شهری با کمک مردم تعریف می‌شود و بر طیف وسیعی از مسائل از جمله خدمات، امنیت عمومی، توسعه اقتصادی یا کیفیت محیطی، تمرکز می‌کند، اظهار کرد: این پروژه‌ها ابزاری ارزشمند برای بهبود کیفیت زندگی در محله‌های شهری است.

وی تقویت روابط اجتماعی و احساس تعلق به مکان، تقویت پیوندهای اجتماعی، همکاری اهالی برای رسیدن به اهداف مشترک و بهره‌وری بیشتر منابع و امکانات محدود محله که منجر به برنامه‌ریزی دقیق می‌شود را از جمله مزایای این پروژه‌ها دانست و افزود: در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های بازگشایی گلوگاه‌های محله وحید، ارتقای بصری مادی فرح‌انگیز، ساماندهی و زیباسازی نهر عبدالله‌خان، ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری، در محله وحید پیش‌بینی شد که در زمان‌بندی مشخص توانستیم اجرا کنیم و با توجه به بودجه پیش‌بینی شده، اجرایی و موجب رضایتمندی مردم شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر گفت: در طبقه‌بندی و تطبیق مشکلات و خواسته‌های شناسایی شده با پیشنهادات و منابع موجود، همچنین اولویت‌بندی آن‌ها برای رفع مشکلات شناسایی شده وپروژه‌های تملک و بازگشایی گلوگاه‌های محله سیچان، ساماندهی مادی‌های سیچان و پاچنار، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیباسازی تکیه سیچان و دیوارنگاره و هنر شهری در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیبا سازی نهر عبداله خان، روکش و ترمیم آسفالت معابر در سطح محله سیچان در برنامه بودجه منطقه قرار گرفت.

کد خبر 746249

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • شکوفه های بهاری در شهرستان سلسله - لرستان
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ