Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@21:08:02 GMT

خانه پدری فروغ فرخ‌زاد ثبت ملی شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۸۶۲

خانه پدری فروغ فرخ‌زاد ثبت ملی شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه 3 مهر با اعلام این خبر افزود: خانه پدری فروغ فرخ‌زاد، شاعر معاصر ایرانی، با شماره 32108  ثبت ملی شد.
وی افزود: بسیاری از آثار فروغ فرخ‌زاد در این خانه متولد شده و این خانه علاوه بر تاریخی بودن، دارای شئون ادبی و ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مونسان تصریح کرد: با ثبت ملی این خانه تاریخی، از تخریب آن جلوگیری به‌عمل می‌آید.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: این سازمان برای ثبت ملی و صیانت از آثار مربوط به مفاخر ادبی اهتمام دارد و رویکرد سازمان صیانت هرچه بهتر از آثار مربوط به مفاخر ادبی است.

مونسان خاطر نشان کرد: تاکنون به همت سازمان میراث‌فرهنگی، خانه‌های تعدادی از هنرمندان، شاعران، علما و مفاخر ادبی و ملی به منظور صیانت هرچه بهتر از این آثار، ثبت ملی شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و سفرهای نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام به مسئله عفاف و حجاب و صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان توجه ویژه شود.

رضا ابراهیمی، ۸ فروردین ماه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت و پایبندی به هنجارها و ارزش های جامعه، در برقراری نظم اجتماعی مشارکت می کنند، افزود: رعایت حجاب از سوی کلیه شهروندان در کلیه اماکن، معابر و فضاهای عمومی مورد تاکید می باشد.

وی هم چنین با بیان اینکه خانواده محوری و حفظ حریم آن، از اصول مهم زندگی اجتماعی کشورمان در طول تاریخ تا به امروز بوده، خاطرنشان کرد: خانواده ها برای تحکیم بنیان این نهاد اساسی، بر رعایت عفاف و حجاب تاکید داشته و بر تقویت آن اهتمام لازم را به عمل آورند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی تدابیر اندیشیده شده تا خانواده ها و مردم عزیز با آسایش و امنیت اجتماعی، از ایام رمضان و نوروز بهره کافی را داشته باشند. 

ابراهیمی تاکید کرد: همکاری و مشارکت عموم مردم در کنار دولت برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و آراستن جامعه به فضایل اخلاقی، با نهادینه کردن زیست عفیفانه در خانواده ها و جامعه با سبک زندگی اسلامی و خانواده محور، تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • جلسات خانگی پُر فروغ قرآن کریم در بردسیر
  • بیش از پانصدهزارنفر از اماکن تاریخی و گردشگری همدان بازدید کردند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • صیانت از جان با جریمه؛ افزایش رسمی مبالغ جرایم رانندگی مطابق با تورم! | فیلم
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!