Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست خبري دربي در حالي در محل سازمان ليگ برگزار شد که حواشي جالبي داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، نشست هماهنگي و همچنين برگزاري کنفرانس خبري سرمربيان پرسپوليس و استقلال از ساعت 13:30 امروز در حالي در محل سازمان ليگ برگزار شد که تعداد زيادي از عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران براي پوشش اين مراسم در محل سازمان ليگ حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* پيش از برگزاري کنفرانس خبري نشست هماهنگي مسابقه فردا برگزار شد و هادي مباشري در کمال تعجب با يک تويوتا وانت در سازمان ليگ حاضر و با همان اتومبيل اين محل را ترک کرد.

* برانکو ايوانکوويچ براي اولين بار طي سال‌هاي اخير با پيراهن يک دست قرمز رنگ وارد سالن کنفرانس خبري شد و چهره خندان سرمربي پرسپوليس مورد توجه نمايندگان رسانه‌ها قرار گرفت.
* سرمربي تيم پرسپوليس در حاشيه کنفرانس خبري در پاسخ به سوال يک خبرنگار به صورت کاملاً جدي خطاب به وي گفت مي‌خواهي ترکيب اصلي استقلال و حتي پنالتي‌زن اين تيم را در مسابقه فردا به شما بگويم؟ اين موضوع با تعجب نمايندگان حاضر در سالن کنفرانس خبر روبه‌رو شد.

* هنگامي که برانکو قصد ترک سازمان ليگ را داشت يکي از عکاسان با صداي بلند سرمربي پرسپوليس را با اين نام خطاب کرد (برانکو برانکوويچ) اين موضوع بلافاصله با واکنش توأم با خنده سرمربي پرسپوليس مواجه شد و وي خطاب به آن عکاس گفت چطوري استقلالي.

* با توجه به برگزاري کنفرانس خبر در ساعت 13:30 و البته 14:30 که مربوط به سرمربي استقلال بود پيش‌بيني مي‌شد شفر و برانکو با هم روبه‌رو شدند اما ملاقات سرمربي دو تيم به فردا و پيش از آغاز مسابقه دو تيم موکول شد و سرمربيان دو تيم با يکديگر روبه‌رو نشدند.

* هنگامي که شفر در محل سازمان ليگ حاضر شد به اتاق مدير روابط عمومي سازمان ليگ رفت و با خنده با وي شوخي مي‌کرد. در اين لحظه بهمني خطاب به شفر گفت، يک مصاحبه بايد با مستندسازاني که براي جام‌حذفي در سالن کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا کردند انجام بدهيد که سرمربي استقلال خطاب به وي با خنده گفت شما رئيس هستيد هماهنگ کنيد من آن کار را انجام مي‌دهم.
به گزارش خبرگزاري فارس، وينفرد شفر بعد از پايان گفت‌وگويش با نمايندگان رسانه‌ها قصد ديدار با مسئولان کميته مسابقات را داشت.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت 18:30 فردا در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد