Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نسخه چی رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین در مراسم تجلیل از وکلای ایثارگر کانون ضمن تسلیت ایام محرم و محکوم کردن حمله تروریستی اهواز اظهارکرد: تجلیل از ایثارگران تنها قدردانی از این عزیزان نیست بلکه به معنای تجلیل از فرهنگ ایثار و فداکاری است.

نسخه چی اذعان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات در عدم نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وکلا به سوگند خود پایبند هستند و کانون وکلای قزوین تمام توان خود را جهت تحقق عدالت بکارمی گیرد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: وکلا به هزاران نفر مشاوره رایگان می دهند که حائزاهمیت است.

نسخه چی اذعان کرد: باید از ظرفیت کانون های وکلا برای اجرای عدالت استفاده شود.

وی یادآورشد: با تمام وجود آماده خدمت به اجرای عدالت هستیم.

نسخه چی با اشاره به نقش وکلا در دوران دفاع مقس گفت: مطمئنا وکلا نیز در این دوران نقش داشته اند و امروز شاهد حضور ایثارگران عزیز در مقام وکالت و قضاوت هستیم.

وی اذعان کرد: تجلیل از این افراد می تواند تنها گوشه ای از زحمات و مجاهدت های آنان را جبران کند.

این مقام مسئول یادآورشد: از همکاری دادگستری کل استان قزوین و نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در برگزاری این مراسم تشکر می کنیم.

نسخه چی خاطرنشان کرد: نباید از نقش همسران شهدا و ایثارگران در پیروزی رزمندگان غافل شد چراکه آنها با صبوری خود زمینه را برای تحقق این امر فراهم کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جامعه شهدا و ایثارگران مشکلات نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین