Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیین تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در این آیین با بیان اینکه قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی، کل کشور را برای حرکت به سمت استانداردسازی بسیج می‌کند، اظهار داشت: برای اجرای این قانون نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید مرندی‌مقدم افزود: تمام دستگاه‌ها موظف هستند هر تولید و فعالیتی که انجام می‌دهند بر اساس استاندارد باشد و سازمان استاندارد هم موظف شده بر امر استانداردسازی نظارت کند.
 
وی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از عدم توسعه و یا تنها راه رسیدن به توسعه پایدار این است که از مسیر استانداردها عبور کنیم، گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز به تغییر و تحولاتی در ساختارها داریم که این تغییر و تحولات شروع شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان اینکه موضوع استاندارد در کشور و استان‌ها در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: جایگاه سازمان استاندارد حاکمیتی است و باید تقویت شود.

عزیز فیلی با بیان اینکه زمانی یک کالا برای ما قابل استفاده است که دارای مهر استاندارد باشد، افزود: سازمان استاندارد می‌تواند در مبحث کنترل کیفی، تولید انواع مصالح ساختمانی، مواد غذایی و در ابعاد مختلف جامعه موثر واقع شود. 

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود وسعت کم به لحاظ نفت و گاز، صنعت گردشگری و صنعت ساختمان در جایگاه بالایی قرار دارد و بر این اساس باید تلاش شود روز به روز جایگاه استاندارد در آن تقویت شود.

مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین اظهار داشت: برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در حوزه استاندارد نیازمند همکاری و همدلی مدیران اجرایی و مدیران واحد‌های تولیدی استان هستیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این آیین، از زحمات مهدی متقیان مدیرکل سابق استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و بهمن رحمتی به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج