Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@11:47:19 GMT

ابوبکر البغدادی چندبار ازدواج کرده است؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۹۷۹

ابوبکر البغدادی چندبار ازدواج کرده است؟

ساعت24- یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق به جزییات جدیدی از ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش و حلقه اطرافیانش پرداخت.

یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق امروز چهارشنبه ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸ اسرار مهم جدیدی از ابوبکر البغدادی سرکرده داعش فاش کرد.

این منبع بیان کرد: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بر اساس اطلاعات به دست آمده از وی به استراتژی مصاهره(روابط خویشاوندی) متعدد با سرکرده های رده اول و مشاوران نزدیکش روی آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع عراقی؛ البغدادی از این طریق به دنبال حلقه ای خویشاوندی است که حامی وی باشند و رخنه در اطرافیان وی رخ ندهد که موجب براندازی اش شود.

این منبع عراقی اعلام کرد: ابوبکرالبغدادی بر خلاف آنچه گفته می شود که وی ۴ بار ازدواج کرده، ۱۴ بار ازدواج کرده است و میان محافظان و معاونان و سرکرده های آن  حلقه ای از خویشاوندی برقرار است و البغدادی اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد و برایش در اولویت قرار دارد زیرا آنرا برای تقویت توان و کسب حمایت اطرافیانش ضروری می بیند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود افشار گفت: با تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در فروردین امسال در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور با موفقیت انجام شد.  

وی افزود: از این تعداد چاه هفت حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

افشار با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اضافه کرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید.  

دیگر خبرها

  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • تجهیز ۲۴۰۰ حلقه چاه به کنتور هوشمند آب و برق در استان یزد