Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «تام اودال» نماینده نیو مکزیکو در مجلس سنای آمریکا از ارائه طرح عدم مجوز اعلان جنگ آمریکا با ایران بدون تایید کنگره خبر داد.

او با اشاره به سخنرانی خصمانه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ترامپ در اتحادیه مقابله با هسته‌ای شدن ایران که روز گذشته کنفرانس سالانه‌شان را با حضور مقامات عالی‌رتبه دولت ترامپ برگزار کردند، گفت: سخنرانی خصمانه و فتنه برانگیز بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ دلیل دیگری برای لایحه‌ای است که قرار است فردا به مجلس اعطا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودال افزود: با این لایحه مطمئن خواهیم شد که ترامپ بدون تایید کنگره وارد جنگ با ایران نخواهد شد.

مشاور امنیت ملی ترامپ در این سخنرانی به ایران هشدار داده و مدعی شده بود برای قاسم سلیمانی برنامه هایی دارند.

«بولتون» در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: به گفته مقامات ایران ما «شیطان بزرگ»، «ارباب عالم» و «ارباب جهنمی» هستیم. در نتیجه من می‌توانم تصور کنم که آنها حرف‌های امروز من را جدی می‌گیرند؛ اگر با ما روبه‌رو شوید یا با شرکای ما یا اگر به شهروندان ما آسیبی برسانید یا اگر به تقلب‌هایتان ادامه دهید، ما بسیار خشمگین خواهیم شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم

مطابق تصاویر منتشر شده، نماینده مالت و رئیس شورای امنیت هنگام سخنرانی نماینده فلسطین درباره رنج‌ها و سربلندی غزه اشک ریختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نماینده مالت و رئیس شورای امنیت هنگام سخنرانی نماینده فلسطین درباره رنج‌ها و سربلندی غزه اشک ریختند.

کد خبر 746636

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین
  • کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود
  • ارائه بسته کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • انتقاد بولتون از بایدن به دلیل فشار بر اسرائیل