Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رویگری تلاش و جدیت جوان‌ها در ارائه مفاهیم متعالی و ناب را در شرایط کنونی ناب و قابل تقدیر دانست. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما تئاترو تلویزیون شامگاه گذشته (سه شنبه 3 مهرماه) در آئین افتتاح نمایش به روی نی در تماشاخانه سرو گروه هنرهای نمایشی روایت فتح گفت: دیدن این نمایش که حاصل شور و اشتیاق عوامل و زحمات یک گروه جوان و کارآزموده بود مرا به شگفتی واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثرگذاری برخاسته از جدیت و پیگیری گروه هنری این نمایش در ارائه مفاهیم ناب و متعالی برای جامعه است و دغده‌مندی این گروه در بیان مضامین عالی درقالب هنر تئاتر و نمایش  را ستایش می‌کنم.

گفتنی است آیین گشایش این نمایش شب گذشته با حضور رضا رویگری و محسن سلیمانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر و تلویزیون و جمع کثیری از علاقه‌مندان در تماشاخانه سرو برگزار شد و در پایان اجرا نیز از رضا رویگری بازیگر نقش کیان ایرانی سریال ماندگار مختارنامه توسط عوامل گروه تقدیر و تشکر شد.

این نمایش تا 13 مهر ماه از ساعت 20در تماشاخانه سرو واقع در خیابان آیت الله طالقانی نرسیده به خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر دینی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر دینی تئاتر تئاتر دینی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران

سمانه پاکدل عکس جدیدی از خود و هادی کاظمی در باران بهاری منتشر کرد. 

سمانه پاکدل (زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. او در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

tags # سینما ، بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (تصویر) فریبا نادری، نرگس محمدی و مامک جمشیدی در کانادا
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است
  • محمود عزیزی: تئاتر، همچون هوا برای زندگی لازم است