Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:48:14 GMT

منافقین و تکفیری‌ها از یک جا دستور می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۱۰۸

فرمانده کل ارتش گفت: منافقین، تکفیری‌ها و امثالهم که در فضای مجازی دروغ می‌بافند، همه از یک جا دستور می گیرند و یک هدف را دنبال می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، برای همدردی با هموطنان اهوازی در حادثه تروریستی اخیر، دلنوشته‌ای منتشر کرد.

  در این دل نوشته آمده است:   «محرم دور نیست؛ نه به زمان و نه به مکان؛ «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» ۳۱ شهریور امسال، عاشورا بود و خوزستان دوباره کربلا و شمر بود و حرمله های زمان که به "طاها اقدامی" جگرگوشه ۴ ساله ما رحم نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لعنت و نفرین بر آمریکا و رژیم نحس صهیونیستی و دست آموزان خبیث آنها؛ منافقین و تکفیری ها و امثالهم که یکی در فضای مجازی دروغ می بافد و کینه و تفرقه را رواج می دهد و دیگری به روی زن و کودک بی‌گناه بی‌پناه گلوله می بارد. آن ها همه از یک جا دستور می گیرند و یک هدف را دنبال می‌کنند؛ مدافع این نظام و ملت را سست کنند، به گلوله ببندند و تکه تکه کنند.   آتش کینه و نفرت از این ها را در دل ها روشن نگه دارید و شعله‌ور سازید تا به وقتش نوبت انتقام هم برسد.   سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی   فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران»

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!