Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه در ایستگاه‌های متروی نقاط مرکزی شهر تهران اظهار داشت: بعضی اوقات اخباری می‌رسد و برای پیشگیری از تهدیدات، حضور فیزیکی لازم است تا اگر دشمن قصدی داشته باشد، بتوانیم حالت بازدارندگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به حوادث مختلف از جمله حادثه تروریستی اهواز اشاره و تصریح کرد: فرمانده تهران تشخیص دادند تا یگان‌های ویژه ناجا در برخی نقاط مستقر شوند تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد ناجا با تأکید بر این مطلب که تهدید همیشه به طور کل وجود دارد، اعلام کرد: باید ما با مراقبت، بازدارندگی و همچنین حفظ هوشیاری، آمادگی کامل را داشته باشیم تا از تهدیدات جلوگیری کنیم.

سردار کرمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که مأموران یگان ویژه تا چه زمانی به صورت محسوس در نقاط مرکزی پایتخت حضور دارند گفت: احتمالاً تا روز جمعه این آمادگی و حضور حفظ خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به پرسش بعدی فارس در مورد استقرار مأموران یگان ویژه در نقاط مرزی کشور اعلام کرد: مأموریت اصلی یگان ویژه حضور در داخل کشور است و در خصوص مرز‌ها فعلاً مأموریتی واگذار نشده است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا هر زمان که فرماندهان تشخیص بدهند واحد‌های یگان ویژه در هر نقطه که امنیت در معرض تهدید قرار بگیرد، وارد عمل شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یگان ویژه پلیس ناجا تهران سردار کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • فیلم| حضور یگان‌های زرهی و موشکیِ ارتش در رژهٔ روز ارتش تهران
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور