Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@20:13:15 GMT

توقیف یک محموله بزرگ قرص مخدر

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۱۴۷

توقیف یک محموله بزرگ قرص مخدر

ماموران گمرک ۳۰۰ هزار عدد قرص ترامادول از یک دستگاه خودروی سواری ورودی کشف کردند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ماموران گمرک باشماق از یک دستگاه خودروی سواری ورودی به کشور ۶۴ کیسه به وزن تقریبی ۶۷ کیلوگرم و به تعداد ۳۰۰ هزار عدد قرص ترامادول کشف کردند.

این تعداد قرص به طرز ماهرانه‌ای داخل جداره و کف خودرو جاسازی شده بود که با توجه به بازرسی و کنترل دقیق ماموران گمرک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، متهم تحویل نیروی انتظامی و متعاقبا پرونده پس از تکمیل به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

شناسایی مورد عجیب کاپوتاژ لندکروزر با پروانه جعلی

همچنین یک دستگاه تویوتا لندکروزر v. ۶ به رنگ سفید جهت خروج از جزیره قشم به گمرک لافت مراجعه کرده بود که با هوشیاری کارکنان گمرک مشخص شد، پروانه کابوتاژ ارائه شده جعلی و متعلق به یک دستگاه سواری پژو پارس است.

راننده متخلف از یک سو با جعل پروانه کابوتاژ، نوع خودرو را از پژو پارس به لندکروزر تغییر و از سوی دیگر با الصاق پلاک غیر، در صدد خروج غیر قانونی آن بود که توسط ماموران گمرک لافت شناسایی شد.

با توجه به مغایرت مشهود، طی نظارت و بررسی در مسیر متوقف مشخص شد که شماره شاسی خودروی لندکروزر با شماره شاسی مندرج در کارت ارائه شده متفاوت است.

بر همین اساس، با توجه به بروز جرایم مشهود اعم از جعل پروانه کاپوتاژ و الصاق پلاک غیر، نیت مجرمانه ذینفع احراز و پرونده با تعیین ارزشی به میزان ۵ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال از حیث قاچاق به تعزیرات حکومتی و از حیث جعل به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان قشم ارجاع که تحت رسیدگی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرص مخدر توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی بعنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی گفت: در بررسی‌های اسنادی مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک "HAIFA" محصول و ساخت رژیم جعلی صهیونستی (اسرائیل) است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، افزود: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضایی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضایی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران