Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جوانی بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در اسلامشهر طی سخنانی با اشاره به اینکه برخی تبلیغات مبنی بر این است که القا کنند ایران از منابع خالی است اظهار داشت: باید اعلام کنیم که کشور ما در تولید گاز مایع رتبه ۱۲ را در صادرات و واردات و در زمینه در انرژی نفت و گاز رتبه دوم جهان دست ما قرار دارد و در رابطه با فولاد و غلات جایگاه ۱۳ متعلق به ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانی افزود: وقتی اجناس خارجی را وارد می کنیم و برخی از محصولات تراریخته را مورد مصرف قرار می دهیم نباید شک کنیم که این محصولات بر روی سلامت و باروری تاثیر خواهند گذشت و جمعیت کشور را کاهش می دهند.

وی با بیان اینکه در پیروزی انتخابات دوره نهم و دهم هزینه های زیادی صورت گرفت و فتنه آغاز شد گفت: ۲۲بهمن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در راه است لذا یکی از وظایف اصلی ما رصد کردن شبکه های ماهواره ای در کشور و خارج از کشور است تا بتوانیم موج های راه افتاده دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه فدک رصد کردن جمعیت کشور را از دیگر کارهای لازم دیگر دانست و اظهار داشت: ماموریت دیگر ما در این برهه تاریخی رصد و رفع اسیب های اجتماعی است که همه باید یادمان باشد که اطلاعات و سپاه و ارتش در حال رصد و پیگیری همین مشکلات و معضلات هستند.

جوانی با اشاره به اینکه امام ۲ مورد مهم را برای ما مطرح کرده است گفت: یکی از این موارد براندازی طاغوت و دیگری ازادی در عمل و انتخاب بود که مردم و دولتمردان همگی در انتخاب سهیم بوده اند و باید بدانید حال که انتخابات انجام شده و فردی به میدان امد باید اورا قبول کرد و الان که تحریم ها رخ داده است باید خود باوری داشته باشیم و بدانیم که رتبه کشور ما در داشتن بنزین در میان ۱۴۷ کشور۱۶، رتبه معادن روی ۱۴ رتبه معادن مس ۱۲، رتبه بهره برداری از پالایشگاه ۱۳ و رتبه معادن الومینیوم ۱۹است لذا باید بدانیم که ایران سرمایه ای دارد که با خودباوری و تکیه به استقلال درونی از آن بهره مند می شود.

کد خبر 4413302

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر اقتصاد مقاومتی هفته دفاع مقدس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد

کیانی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در آذربایجان شرقی گفت: به منظور رصد، کنترل، پایش و نظارت بر حسن اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله و بر اساس شاخص‌های تخصصی، منطقه آزاد ارس رتبه اول مناطق آزاد کشور را با امتیاز ۷۲ را کسب و در منطقه سبز رده‌بندی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کسب این رتبه در سرجمع ارزیابی‌های انجام شده در بخش‌های اقتصادی، مدیریت منابع، عمرانی و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حقوقی، فناوری اطلاعات و تصویرسازی بوده است.

در این ارزیابی مناطق آزاد تجاری صنعتی ارس با ۷۲ امتیاز، منطقه آزاد تجار صنعتی اروند با ۶۹.۹ امتیاز در رده سبز و به ترتیب رتبه اول و دوم و مناطق آزاد انزلی و کیش در رده سفید و به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از هفت شاخص ارزیابی شده، ارس در شاخص‌های اقتصادی، مدیریت منابع، حقوقی و فناوری اطلاعات مقام اول را کسب کرده و در بخش عمرانی و زیربنایی نیز حایز رتبه دوم بوده که در مجموع تمام شاخص‌ها رتبه اول مناطق آزاد کشور را کسب و لوح تقدیر طی مراسمی توسط سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعطا شد.

وی همچنین گفت: سال گذشته صادرات در منطقه آزاد ارس به ۱۷۲ میلیون دلار افزایش یافت که این مقدار در سال ۱۴۰۱، ۱۴۷ میلیون دلار بوده است.

وی همچنین میزان افزایش صادرات به خارج از کشور از مسیر منطقه آزاد ارس را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: صادرات از طریق منطقه آزاد ارس در سال ۱۴۰۱. ۹۴ میلیون دلار بوده در حالی که در سال گذشته این مقدار با ۴۴ درصد افزایش به ۱۳۵ میلیون دلار رسیده است.

وی یادآور شد: منطقه آزاد ارس در جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز رکوردزنی کرده طوری که سرمایه‌گذاری داخلی بر اساس طرح‌های مصوب کمیسیون اقتصادی در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۸ میلیارد ریال بوده در حالی که این مقدار در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۸۷۱ درصدی (۸.۷ برابری) به ۶۵۸ میلیارد و ۹۷۱ میلیارد ریال جهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری خارجی بر اساس طرح‌های مصوب کمیسیون اقتصادی نیز از ۳۸ میلیون دلار در مدت یاد شده به ۴۹.۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

وی همچنین یادآور شد: کشور‌های روسیه، ترکیه، آذربایجان، عراق، ارمنستان، گرجستان، امارات، قزاقستان، افغانستان و پاکستان به ترتیب بیشترین میزان خرید را از محصولات منطقه آزاد داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف