Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@06:54:15 GMT

امیر سیاری: ناوشکن شیراز امسال رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۱۷۹

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم نکوداشت خود که توسط بنیاد نخبگان فارس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز آنچه داریم از برکت خو شهدا و ایثارگری‌های آنان است و باید همیشه به دنبال این باشیم فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید طوری فرهنگ دفاع مقدس انتقال داده شود، تا همه بدانند دشمنان چه اهدافی داشت و چه افرادی جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز در کشور سرافراز بوده و امنیت داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تسلیت حادثه ترور کور اهواز بیان کرد: تروریست‌ها مطمئن باشند جواب قاطع می‌گیرند ، امروز دیگر زمانی نیست که به ما صدمه بزنند و بروند.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران فرماندهی‌اش در نیروی دریایی اشاره و در در مورد علت نامگذاری ناوشکن جماران گفت: این نام به دلیل اینکه اسم جماران را تداعی کرده و نامی از امام (ره) که همواره تاکید بر خودکفایی داشتند نام‌گذاری شده است.

امیرسیاری با بیان اینکه خط تولید انواع ناوشکن‌ها در دست اقدام است تصریح کرد: ناوشکن بعدی که توسط نیروی دریایی در دست ساخت است، دنا و ناوشکن شیراز است که امسال رونمایی می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز باید به جوانان میدان داد تا با استفاده از ظرفیت نخبگان، علم، همت و با بصیرت و دشمن‌شناسی که دارند کشور را به بالاترین قله‌های علم و دانش برسانند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم امیرسیاری از زحمات زنده یاد پدر، مادر، خواهر و بردارانش، پدر همسر ، فررزندان و همسرش که به دلیل ایثارگری در طول 37 سال زندگی مشترک زندگی او را چرخاند، قدردانی کرد.این فرمانده ارتش همچین از نشان درجه یک فتح توسط رهبر معظم انقلاب و تمام مسئولان استان فارس در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.


دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش