Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:07:09 GMT

یادواره شهدای آبروی محله در بوکان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۱۹۱

یادواره شهدای آبروی محله در بوکان برگزار شد

مهاباد - ایرنا - یادواره شهدای 'آبروی محله'، گرامیداشت شهید انور امینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بوکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه بوکان روز چهارشنبه در این مراسم که با حضور بسیجیان و کارکنان انتظامی این شهرستان برگزار شد، گفت: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری ها، فداکاری ها و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی اضافه کرد: ایثار و فداکاری جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستکبران و زورگویان باعث شد که سرافرازی و پیروزی نصیب نظام جمهوری اسلامی شود.
وی ادامه داد: شهدای امنیت، امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
امام جمعه سابق بوکان نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا گفت: ثبات و امنیت منطقه به برکت خون پاک شهدای انقلاب به دست آمده بنابراین با تمام توان باید حافظ آن باشیم .
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: جهاد در راه خدا مایه پایداری و قوام دین بوده و علاوه بر عزت و اقتدار برای انسان، اجر و پاداش زیادی را نصیب مجاهدان اسلام می کند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم از چند خانواده شهدای امنیت در این شهرستان تجلیل شد.
در هفته دفاع مقدس 120 برنامه مختلف با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در بوکان برگزار می شود.
شهید انور امینی در سال 94 در شهر بوکان به دست ایادی استکبار ترور شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 357 شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي يادواره شهدا شهداي محله بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود