Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات ملی طرح‌ های مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان به اجرا در آمد.

وی از کشف ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در استان افزود: در این راستا ۶ هزارلیتر سوخت، ۱۲۱ هزار نخ سیگار، ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و ۱۳۵ دستگاه لوازم و تجهیزات رایانه‌ ای قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مفخمی کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق، ۲ هزار شاخه گیاه چلم و ۸۹ تن برنج خارجی را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد و گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌ های ملی است، افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسئول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغتل جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کالای قاچاق مازندران زیر ذره بین پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

 افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی (۴۹۵۰ کیلوگرم) مغز بادام درختی محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مواد قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم، معمولا به انواع بیماری‌ها دچار می‌شوند.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر