Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت با حضور ۴۰ استارتاپ و حدود ۱۰ شتاب‌دهنده و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دو روزه فناوری و رسانه‌های دیجیتال، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و استارت‌آپ‌های توانمند حوزه سلامت دیجیتال محصولات و آثار خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین بخش ویژه‌ای برای استارتاپ‌های سلامت در نظر گرفته شده است که در آن استارتاپ‎ها محصولات خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه خواهند داد تا با جذب سرمایه ایشان، فرایند توسعه و رشد استارت‌آپ‌ها با شتاب بیش‌تری انجام پذیرد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان این‌که در این نمایشگاه بیش از ۴۰ استارتاپ حضور خواهند داشت، ادامه داد: در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت هم‌چنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌های فعال کشور، فعالیت‌ها و خدمات خود را در معرض بازدید دانشگاهیان و علاقمندان صنعت سلامت دیجیتال قرار خواهند داد و تلاش شده است در این نمایشگاه، زیست‌بوم کارآفرینی دیجیتال سلامت در کنار یک‌دیگر، مسیر راه‌اندازی کسب و کارهای نوپای سلامت دیجیتال را تسریع و تسهیل کنند.

 ایازی اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با برگزاری فن‌بازار تخصصی سلامت دیجیتال، ارایه خدمات مشاوره و منتورینگ، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و تجاری‌سازی محصولات سلامت دیجیتال، گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای جایگاه سلامت کشور برداریم.

او درباره اهداف جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت نیز گفت: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت، شناسایی تولیدکنندگان آثار دیجیتال سلامت و تشکیل بانک اطلاعاتی برای ارایه خدمات بهینه، کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا، کاهش هزینه و تسهیل دست‌رسی عمومی به تولیدات سلامت در هر زمان و مکان، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات سلامت و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال سلامت به منظور رشد، شکوفایی و رونق‌بخشی به بازار داخلی و صادرات در این صنعت، از سوی وزارت بهداشت و توسط موسسه آوای هنر سلامت برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت با حضور شتاب‌دهنده‌ها و وی‌سی‌ها هم‌زمان با برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر در سالن بین‌المللی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا خواهد شد.

نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با شعار «نبض اجتماعی شدن سلامت» توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. سید محمدهادی ایازی، ریاست و امیرحسین اسدی دبیری این رویداد را عهده‌دار هستند.

فراخوان و کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

وی، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با سفر اول و دوم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدایای نفیسی به ۱۰ اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهداء خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895487

دیگر خبرها

  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود