Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت:متهم اصلی افزایش قیمت نفت و بی ثباتی بازار آن، آقای ترامپ و سیاست های اخلالگر و غیرقانونی اوست.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بیژن زنگنه وزیر نفت اظهار کرد:رئیس جمهوری آمریکا که خود عامل اصلی بالا رفتن قیمت نفتو بی ثباتی در بازار است، انگشت اتهام خود را به سمت اوپک گرفته، در حالی که اوپک همه ظرفیت و توان خود را برای تولید به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:ترامپ کوشش می کند که هم صادرات نفت ایران را کاهش دهد و هم می خواهد قیمت ها بالا نرود، در حالی که اگر می خواهد بازار با ثبات باشد باید دست از منطقه خاورمیانه و دخالت های بی جا و تنش زایش بردارد و مانع تولید و صادرات ایران نشود.

زنگنه بیان کرد:دیشب رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی اش در سازمان ملل نیز به صراحت به این موضوع اشاره کرد.

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درخصوص بیانیه کشورهای «4+1» در قبال صادرات نفت ایران،گفت:2 طرف باید بتوانند این موضوع را عملیاتی کنند و به اعتقاد من طرفین از اراده سیاسی لازم برای اجرای این کار برخوردارند.اروپایی ها در این مساله جدی اند و می خواهند این کار انجام شود.

زنگنه در پایان گفت:اکنون توان تولید کشورهای عضو اوپک بیش از آنچه امروز تولید می کنند نیست و اگر کشوری حرفی خلاف این می زند «خالی بندی» است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش قیمت نفت اوپک دونالد ترامپ قدس آنلاین وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟