Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي با اشاره به تردد 167 هزار موردي ناوگان باري از مرزهاي استان در نيمه نخست امسال گفت: طبق اين آمار، به طور متوسط روزانه 897 دستگاه کاميون از مرزها تردد کرده است.

ارسلان شکري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين در حالي است که در مدت مشابه سال گذشته 74 هزار تردد ناوگان باري از مرزهاي استان ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در نيمه نخست امسال شاهد 2.2 برابر شدن و افزايش 93 هزار موردي تردد ناوگان باري از مرزهاي پنجگانه استان بوديم.
وي بيان کرد: 75 درصد اين ترددها که 126 هزار مورد را شامل مي شود از پايانه مرزي بازرگان و بين ايران و ترکيه اتفاق افتاده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي ادامه داد: از کل ترددهاي ناوگان باري در مرزهاي پنجگانه اين استان 86 هزار مورد مربوط به ورود و 81 هزار مورد مربوط به خروج بوده است.
شکري گفت: پس از بازرگان، پايانه هاي مرزي تمرچين و پلدشت به ترتيب با 28 هزار و هشت هزار تردد در رده هاي بعدي اين جدول قرار دارد.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي داراي پنج پايانه مرزي شامل بازرگان ماکو، رازي خوي و سرو اروميه در مرز ترکيه، صنم بلاغي پلدشت در مرز نخجوان و تمرچين پيرانشهر در مرز عراق است.
کل پايانه هاي مرزي کشور 22 مورد است که حدود يک چهارم آنها در آذربايجان غربي قرار دارد.
8137/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی