Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

صبح امروز پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی در مقر یگان‌های ویژه ناجا و بر روی دستان هزاران نفر از مأموران زن و مرد این یگان تشییع شد.

در این مراسم سردار احمدرضا رادان، رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، سردار جان‌نثاری، سردار مطهری‌زاده از فرماندهان یگان‌ ویژه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند.

سردار احمدرضا رادان، رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در حاشیه این مراسم گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، استقلال کشور ما و اقتداری که امروز ایران دارد، مدیون خون این شهداست، ما نباید فراموش کنیم که در چه شرایطی جنگ را آغاز کردیم،در چه شرایطی جنگ را به پایان رساندیم و اکنون در چه شرایطی هستیم. تمام پیشرفت‌هایی که چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در سال‌های پس از آن تا امروز به دست آورده‌ایم مدیون خون این شهداست و ما باید قدردان آنان باشیم.

به گفته وی، ناجا در کنار مردم در برابر هر توطئه‌ای ایستادگی خواهد کرد و با یاری خداوند در مقابل تمامی این توطئه‌ها نیز موفق و سربلند خواهیم بود.

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا نیز اظهارکرد: امروز افتخاری برای یگان ویژه بود که پیکر مطهر دو شهید گمنام از مقر این نیرو بدرقه شود. ماموران یگان ویژه نیز با تاثیر از امام حسین(ع) و یارانش و نیز شهدای دفاع مقدس جان خود را در راه اسلام، دفاع از اسلام و میهن اسلامی فدا خواهند کرد و همه ما تا آخرین قطره خون آماده دفاع از کشور و ایستادگی در برابر تهدیدات و دشمنی‌ها خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم، پیکر شهدا طی مراسم نوحه خوانی و با شعارهایی چون مرگ‌برآمریکا، مرگ‌براسرائیل، مرگ‌برآل‌سعود و ... تشییع شد.

انتهای پیام

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تشییع شهدا تهران شهید گمنام ناجا یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ