Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای سال تاکنون شاهد سه تغییر مدیریتی در سطح شهرستان بودیم حال باید منتظرماند که کدام دستگاه اجرایی مدیریت آن تغییر خواهد کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، شهرستان ایوان در فاصله 35 کیلومتری و شمال  مرکز استان قرار گرفته است شهرستانی که ار لحاظ موقعیت جغرافیایی  ،سیاسی ،و اجتماعی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهرستان با توجه به اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته است  هرساله میزبان خیل عظیمی از زوار ابا عبدالله الحسین می باشد که  این امر سبب شده است که شهرستان ایوان به تمام نقاط کشور معرفی شود.

اما هدف از این گفتار این است که برای مدیریت یک شهرستان تیازمند چرخه ای از مدیران  هستیم که هرکدام در زمینه خاص فعالیت نمایند.

در بهمن ماه سال 1396بود که فرماندار ایوان تغییر کرد و امید علی سبزی به عنوان فرماندار ایوان معرفی شد  تا سکان فرمانداری ایوان را در دست بگیرد.

اما نکته ای که در این میان می توان به  آن پرداخت این است که در طول این مدت شاهد تغییرات مدیریتی  در سطح شهرستان بودیم. 

رضا محمدی مدیر جمعیت هلال احمر ایوان جای خود را به فاضلی چالانچی داد تا وی در سمت دیگر در مرکز استان خدمت  نماید.

ولی ملکیان رییس آبفای شهری جای خود را به بهروزی از کارکنان این نهاد در سطح شهرستان داد.

امید علی عزتی رییس صنعت ،معدن و تجارت جای خود را به آقا بابایی داد تا وی هم در مرکز استان خدمت نماید.

اما این قطار تغییرات در سطح مدیران شهرستان که به راه افتاده است زمزمه هایی را نیز در مورد تغییر یکی از بخشداران شهرستان به راه انداخته است که این پایگاه خبری نه تایید می نماید نه تکذیب .

فرماندار: مدیران ناکارآمد برکنارمی شوند

امید علی سبزی فرماندار ایوان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد : اساس و پایه مدیریت در این است که از مدیران توانمند در سطح شهرستان بهره گرفته شود تا شاهد موفقیت و پیشرفت شهرستان باشیم .

وی گفت :  تغییر مدیران این نهادها دال بر ناکارآمدبودن آنان نیست بلکه بهره گیری از نیروهای توانمند دیگر است که بتوانند در این عرصه خدمت کنند.

سبزی در ادامه  در پاسخ به این سوال  که مدیران دیگری تغییر خواهند کرد یا خیر ؟ بیان داشت : عملکرد مدیران شهرستان درحال سنجش است و براساس عملکرد انان در مورد انان تصمیم گرفته خواهد شد.

حال در پایان این نکته را می توان متذکر شد که تغییرات مدیریتی باید در راستای پیشرفت شهرستان صورت گیرد نه براساس سلایق و نفوذ دیگر افراد امیدواریم  که تصمیماتی که گرفته می شود در راستای موفقیت شهرستان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور

فرماندار راور با اشاره به وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان، گفت: برداشت گل محمدی تا اواخر اردیبهشت در راور ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا عباسی فرماندار راور صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان راور، خبر داد و اظهار داشت: برداشت این محصول تا اواخر اردیبهشت‌ماه در مناطق مختلف این شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع آبی، تغییر الگوی کشت به عنوان راهکار اساسی برای برون رفت از این بحران مطرح شد، گفت: یکی از محصولات مهم در راستای تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، گل محمدی است.

فرماندار راور با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری، در دستور کار کشاورزان این شهرستان قرار دارد، بیان کرد: در این راستا کشت گل محمدی در سطح شهرستان راور در حال انجام است.

وی سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان راور را 33 هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان 24 هکتار آن بارور است که برداشت آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه در این شهرستان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتار باغ بارور گل محمدی شهرستان راور چیزی در حدود هزار و 500 کیلوگرم گل به صورت غنچه و گلبرگ برداشت شود، گفت: گل‌های برداشت شده جهت تهیه غنچه خشک، گلبرگ خشک و تولید گلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند