Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از کابل ؛ مشاور امور امنیتی ریاست جمهوری افغانستان گفت: دفاع مقدس، بقای نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد.
«تاج محمد جاهد» در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سفارت جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمعی از مسئولان لشکری، کشوری، وابسته های نظامی سفارتخانه های مقیم کابل، علما و چهره های سیاسی افغان برگزار شد، گفت : ایران در هشت سال دفاع مقدس به رغم تحمل تلفات و خسارات زیاد از حریم خود به خوبی دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : جمهوری اسلامی ایران همزمان با جنگ تحمیلی از هیچ کمکی به ملت افغانستان به ویژه در دوره های جهاد این کشور و مقاومت در برابر گروه های تروریستی دریغ نکرد و این برای مردم افغانستان قابل قدردانی است.
مشاور امور امنیتی ریاست جمهوری افغانستان با اشاره به میزبانی ایران از میلیون ها مهاجر افغان گفت : جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید نیز در عرصه های بازسازی و توسعه افغانستان از هیچ کمکی دریغ نکرده است.
وی ایران را کشور دوست، برادر و دارای مشترکات فراوان خواند و حمله اخیر تروریستی در شهر اهواز را محکوم و باخانواده های شهدا ابراز همدردی کرد.
شرکت کنندگان این مراسم برای گرامیداشت از شهدای حمله تروریستی اهواز علاوه بر فاتحه خوانی، یک دقیقه سکوت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افغانستان ایران دفاع مقدس تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: هیچ قطار تجاری و ترانزیتی از سمت افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت راه‌آهن اعلام‌کرد: خبر توقف قطار ترانزیتی افغانستان به مقصد ترکیه در ایران کذب است و اساسا هیچ قطار تجاری از سمت افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

همچنین شایان ذکر است طبق روال مرسوم عبور بارهای ترانزیتی از کشورهای مختلف، ابتدا تشریفات قانونی و هماهنگی لازم و اخذ مجوز برای عبور بار از کشورهای میانی مسیر انجام شده و سپس نسبت به اعزام قطار اقدام می‌شود. این در حالی است که برای عبور قطار ذکر شده از افغانستان به ترکیه از مسیر ایران، هماهنگی مربوطه و در نهایت صدور مجوز راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد