Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:19:38 GMT

تاثیر سریال شوق پرواز بر روی جوانان +عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۴۶۱

تاثیر سریال شوق پرواز بر روی جوانان +عکس

سید عزت الله ضرغامی به مناسبت درگذشت کارگردان سریال شوق پرواز، جمله ای که فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره تاثیر این سریال بر روی افراد جامعه گفته بود را بازگو کرد.

به گزارش مشرق، دیروز بود که خبر درگذشت یدالله صمدی کارگردان خوب و توانای کشورمان جامعه هنری کشورمان را در اندوهی بزرگ فرو برد. مرحوم یدالله صمدی کارگردان سریال شوق پرواز بود؛ شایان ذکر است که این سریال روایتگر زندگی امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت درگذشت این کارگردان فقید سینمای ایران، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در اینستاگرام خود نوشت:

فرمانده نیروی هوایی می گفت، پس از پخش سریال "شوق پرواز" ، درخواست ورود به نیروی هوایی چند برابر شد.
شادی روح شهید بابائی و مرحوم یدالله صمدی صلوات

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز اینستاگرام شوق پرواز عزت الله ضرغامی عکس یدالله صمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال