Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به روند تکمیل بخش‌های باقیمانده فاز اول خط اول مترو قم، اظهار کرد: خط اول قطار شهری قم از قلعه کامکار تا مسجد مقدس جمکران به طول ۱۴.۵ کیلومتر در دو فاز در حال احداث است که تا پایان سال ۹۷ فاز اول مترو به مرز بهره‌برداری می‌رسد که برای این شرایط حداقل باید سه قطار در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمران شهرداری قم همچنین به خط دوم مترو اشاره کرد و افزود: خط دوم مترو قم از پردیسان تا بازار است که این بخش در دست مطالعه بوده و مصوبات آن اخذ شده، اجرای این بخش نیازمند ۴ هزار میلیارد تومان هزینه به‌روز دارد و هم‌اکنون در حال تأمین منابع فاینانس هستیم.

قاری قرآن به وضعیت درآمد هزینه‌های شهرداری نسبت به انجام پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری یک سیستم کاملاً درآمد هزینه‌ای است که خوب و بد بودن آن بستگی به نحوه عملکرد مدیریت در شهر دارد.

وی با بیان اینکه درآمد شهرداری‌ها بر اساس سیاست‌هایی که گذاشته‌شده، به چند محور وابسته است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این محورها ساخت‌وساز در شهرها است؛ یعنی در شهر باید حتماً ساخت و سازی وجود داشته باشد تا بخش عمده‌ای از درآمد مدیریت شهری تأمین شود یعنی زمانی که شهروندان فعالیت‌ها و انجام پروژه‌های شهرداری را مشاهده کنند سبب می‌شود تا شهروندان نیز اقدام به ساخت‌وساز کنند و شهرداری نیز می‌تواند در قبال این فعالیت‌ها درآمدزا و پاسخگو باشد.

کد خبر 4413571

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم مترو قم ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه