Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@08:37:15 GMT

واکنش مسکو به خبر عدم پذیرش مقامات اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۵۱۷

واکنش مسکو به خبر عدم پذیرش مقامات اسرائیلی

سخنگوی کاخ کرملین، خبر روزنامه «هاآرتص» در باره ممانعت مقامات ممسکو از پذیرفتن نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل بعد از وقوع حادثه سرنگونی هواپیمای روسی در آسمان سوریه را رد کرد.

به گزارش مشرق، "دمیتری پسکوف"سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اطلاعات رسانه‌های اسرائیلی در این باره که گویا مسکو از پذیرفتن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر یا آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل پس از حادثه سرنگونی هواپیمای ایل-20روسی در آسمان سوریه خودداری کرده را تکذیب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این روزنامه «هاآرتص» نوشت که روسیه از پذیرفتن مقامات سیاسی و نظامی اسرائیلی پس از این حادثه خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

روسیه هیأت اسرائیلی را به مسکو راه نداد

پسکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این رابطه گفت: «خیر. چنین چیزی صحت ندارد. در حال حاضر این روزنامه اطلاعات نادرستی را منتشر می‌کند. از ابتدای امر نخست وزیر اسرائیل پیشنهاد کرده بود که هیئت نمایندگی نظامی به ریاست فرمانده نیروی هوایی به مسکو اعزام شود که این مسئله انجام شد و آنها اطلاعات خود درباره چگونگی وقوع این حادثه را در اختیار مقامات مسکو قرار دادند.»

لازم به یادآوری است که مقامات تل‌آویو با توضیحات وزارت دفاع روسیه درباره علت وقوع حادثه سرنگونی هواپیمای ایل-20 که منجر به کشته شدن 15 افسر روسی شد موافق نیستند که بر اساس آن جنگنده اسرائیلی از هواپیمای روسی به عنوان پوششی برای عدم اصابت موشک‌های اس-200 پدافند هوایی سوریه استفاده کرده و بطور عمدی باعث سرنگونی آن شده است. علاوه بر این، نظامیان اسرائیلی هشدار لازم برای انجام عملیات نظامی در آسمان سوریه را به مقامات روسی نداده بودند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز اسرائیل بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی روسیه کرملین لیبرمن مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل