Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲  از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ درشش ماهه سال‌جاری، ۱۵جلسه رسیدگی به تخلفات هشتاد و یک  شرکت مؤ سسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

او افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رأی شامل: سی‌ویک  مورد جریمه ، ۳۵ مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان کرمانشاه گفت: در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقلی(کالا و مسافر)رسیدگی کرد و گفت: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر، هفده  مورد تبرئه و ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

کرمی همچنین از برگزاری نشست کمیسیون ماده ۱۱ به‌منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای رانندگان بخش عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال ، دوازده جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات صد و 23 راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته شده است که از مجموع تصمیمات صادره: ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

او افزود: در مقایسه با شش ماهه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات صدو 13 راننده رسیدگی و تصمیم‌گیری شد، که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، شانزده  مورد تبرئه، ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد و نیز  همچنین دو مورد در حال بررسی می‌باشد.

خبرنگار: فاطمه زردویی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده شهری و روستایی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان