Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@19:14:10 GMT

فیفا خشمگین از غیبت رونالدو و راضی از مسی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۵۵۷

به گزارش وانانیوز، 

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) عذرخواهی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا برای غیبت در مراسم بهترین های سال را پذیرفته است اما از غیبت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در این مراسم خشگمین است.

مسی به خاطر مشکلات خانوادگی اعلام کرد که نمی تواند در این مراسم شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رونالدو با توجه به اینکه می دانست به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب نمی شود در این مراسم حضور پیدا نکرد.

لوکا مودریچ، هافبک تیم ملی کرواسی و عضو باشگاه رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد