Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز پس از تجهیز و آماده سازی به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه ۱۳ در تشریح احداث این پایانه گفت:  این پایانه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای ۴ خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

شهردار منطقه ۱۳ ،تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضاهای عمومی را انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز  به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی افزود: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به تعداد۱۲ چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، رحمان زاده تاکید کرد: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر شهر، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پایانه تاکسی شهرداری منطقه13 شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت