Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سردار مرتضی قربانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با رونمایی از سردیس شهیدان خرازی و غازی در گلستان شهدای اصفهان همراه بود، اظهار کرد: گلستان شهدای اصفهان 8 هزار شهید را در خود جای داده است و از همین لحاظ استان و شهر اصفهان در نقش آفرینی برای دفاع مقدس بی نظیراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان اصفهان با تقدیم ۴۰۰ سردار شهید در راه دفاع از اسلام، بار سنگینی روی دوش مدیران و مردم گذاشته است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: استان اصفهان در بسیاری از رخدادهای مهم تاریخی کشور جزو اولین ها بوده است، به طوریکه در جریان مبارزه با طاغوت اولین حکومت نظامی در این شهر اعلام شد.

وی ادامه داد: سرکوب کودتای نوژه در سال ۵۹ از سوی اصفهانی ها صورت گرفت و آنها با شناسایی این توطئه آن را در نطفه خفه کردند.

سردار قربانی با بیان اینکه در زمان جنگ نیز نخستین اعزام ها از سوی اصفهان صورت گرفت، اظهار کرد: اصفهان بعد از اینکه آبادان در حصر قرار گرفت نخستین استانی بود که لشکرهای سپاه را تشکیل داد و بعد از آن در عملیات های مختلف مانند فتح المبین اصفهانی ها کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

وی تصریح کرد: با وجود همه این جانفشانی هایی که برای کشورمان شده است اکنون تاسف برانگیز است که برخی مسئولان با پول مردم فرزندان خود را به خارج از کشور فرستاده اند و به انقلاب و شهدا خیانت می کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در این شرایط قوه قضاییه باید اشد مجازات را برای مفسدان فی الارض قرار دهد و آنها را اعدام کند.

سردار قربانی افزود: همانگونه که در جنگ کار جهادی انجام دادیم و لشکرهایی را برای مبارزه با دشمن تشکیل دادیم اکنون نیز وقت آن است که لشکرهای اقتصادی را برای مقابله با تهدیدات اقتصادی تشکیل داده و از هجمه های دشمنان به ویژه آمریکا علیه کشورمان دفاع کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان پول جنگ سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟

انصاف نیوز نوشت: ساعاتی قبل یک رسانه‌ی فارسی زبان خارج کشور با انتشار گزارشی مدعی شد علیرضا عسگری با هویتی جدید در آمریکا زندگی می‌کند. 

بر اساس ادعای ایران اینترنشنال سردار عسگری اطلاعات نظامی مهمی را در اختیار آمریکا قرار داده است و هویت شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع در دولت روحانی که ترور شده و به شهادت رسید را برای آمریکا آشکار کرد.

در سال ۹۹ قوه قضاییه از اعدام فردی به نام رضا عسگری خبر داده بود.

سخنگوی وقت قوه قضاییه درباره‌ی جزییات پرونده‌ی رضا عسگری گفته بود: حکم مشابهی درباره کارمند بازنسشته هوافضای وزارت دفاع را اجرا کردیم. او در سال ۹۵ بازنشسته شد و بعد از آن به سیا وصل شد و اطلاعاتی که در تولید موشک هایمان داشت بخشی از اطلاعات را به سیا فروخت و از آن پول گرفت. بازداشت شد و محاکمه شد و محکوم به اعدام شد و هفته قبل هم اعدام شد. او رضا عسکری بود. بدانند که اشراف اطلاعاتی است. عسکری تحت رصد قرار گرفت و مستندات جمع شد و در نهایت حکمش اجرا شد.

برخی رسانه‌ها در آن مقطع زمانی مدعی شده بودند که فرد اعدام‌شده همان علیرضا عسگری است که در آن زمان با واکنش همسر آقای عسگری همراه شد.

اظهارات همسر علیرضا عسگری

زیبا احمدی، همسر علیرضا عسگری، در تیر ۹۹ در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس گفته بود: همسر من علیرضا عسگری و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانی بوده و یک سرباز فداکار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود. اتهام جاسوسی یک توهین به همسرم است.

همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبری که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همچنان از دستگاه‌های مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

tags # سپاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد