Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: به منظور ترویج آموزش های عمومی قرآن و بالا بردن مهارت های تخصصی مربیان قرآن کریم استان دوره آموزشی در رشته های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن قرآن کریم در محل اردوگاه آموزش و پرورش در آبشار یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت دو روز برگزار می شود افزود: بیش از 20 نفر از مربیان قرآن کریم به منظور کسب آمادگی لازم در این دوره شرکت کردند. وی ارتقاء سطح آموزش و مهارت های مربیان قرآن کریم را ازدیگر اهداف این دوره آموزشی بیان کرد و گفت: اساتیدی از تهران و مرکز علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تدریس این دوره را برعهده دارند . نمازی از برگزاری دوره تربیت مربی و حفظ موضوعی قرآن و یک دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی در شهرهای یاسوج و قم برای مربیان قران کریم استان خبر داد و گفت: امسال نظیر چنین دوره هایی برای مربیان قران نیز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ترویج و آموزش قرآن کریم نمازی قم تهران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین روز دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور منطبق با استانداردهای آموزشی سامانه سابک توسط شرکت فنی مهندسی جهش مکریان و تحت نظارت کامل اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در سالن آموزش مدیریت برگزار شد.

این دوره به مدت ۳ روز در دو فاز تئوری و عملی برگزار خواهد شد و در پایان بعد از قبولی در آزمون پایان دوره،گواهینامه پایان دوره مهارتی برای فراگیران صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان