Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميته ملي پاراالمپيک ايران مهم‌ترين هدف کاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي پاراآسيايي 2018 جاکارتا حفظ و ارتقا جايگاه ايران دانست و تاکيد کرد: ارتقا جايگاه لزوما قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده‌بندي مدال‌ها نيست و افزايش مدال‌ها نسبت به دور قبل نيز نوعي ارتقا محسوب مي‌شود که اميدوارم به اهداف خود دست يابيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروي وفا در حاشيه نشست ستاد بازي‌هاي آسيايي، پاراآسيايي، المپيک و پارالمپيک، "خودباوري و اميد" را به عنوان نام کاروان اعزامي به سومين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي جاکارتا 2018 عنوان کرد و اظهار داشت : ورزشکاران کشورمان با شعار "با توکل و تلاش، ما مي‌توانيم" در اين دوره از بازي‌ها حضور پيدا مي‌کنند.
وي افزود: تاريخ آغاز مسابقات 16 مهرماه با تاريخ شهادت سردار رشيد اسلام حاج حسين همداني تقارن پيدا کرده است بنابراين تصميم گرفتيم تا "وهب همداني" فرزند اين سردار شهيد به صورت نمادين سرپرستي کاروان را عهده دار باشد تا بدين وسيله تجليلي هم از مقام شامخ شهداي مدافع حرم انجام پذيرد.
خسروي‌وفا با بيان اينکه کاروان ورزشي ايران با 208 ورزشکار شامل 73 نفر از بانوان و 135 نفر از آقايان در اين دوره از بازي‌ها شرکت مي‌کند گفت: رقابت‌هاي اين دوره در 18 رشته و 9 مجموعه ورزشي برگزار خواهد شد و کاروان ايران نيز در 13 رشته بوچيا، تنيس روي ميز، تيراندازي با کمان، تيراندازي، جودو، دووميداني، دوچرخه‌سواري، شطرنج، شنا، وزنه‌برداري، بسکتبال با ويلچر،گلبال و واليبال نشسته نماينده خواهد داشت.
وي هدف ايران در اين رويداد را رسيدن به مدال‌هاي خوشرنگ عنوان کرد و اظهار داشت: کاروان ايران در اين بازي‌ها يک کاروان کيفي تعيين شده و هدفمان حفظ و ارتقا جايگاه است. ارتقا جايگاه لزوما قرار گرفتن ايران در مکان سوم رده‌بندي مدال‌ها نيست بلکه افزايش تعداد مدال‌ها نيز نوعي ارتقا محسوب مي‌شود اما از آنجا که با برنامه ريزي در اين رويداد شرکت مي‌کنيم اميدوارم بتوانيم به اهداف مورد نظر دست يابيم.
گفتني است سومين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي 2018 دهم تا 22 مهرماه با رقابت 3 هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور آسيايي در جاکارتا برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی